Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Sms ontvangen in buitenland, betalen of niet?

Pagina: 1
Acties:

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Mijn vriendin is op werkvakantie in Oekraine.Ze heeft een abonnement van telfort, en ik ook.Samen bellen.

We hebben alleen contact per sms, want bellen kost 3,10 euro per minuut en dat is een beetje té dus.

Nu heeft ze daar welles problemen met het netwerk daar denk ik, want haar pa had haar pas een smsje gestuurd, en dat heeft ze 65 keer aangehad.
Hetzelfde smsje!Het wordt echter niet van het beltegoed (prepaid) van haar pa afgeschreven.

Loopt ze niet het risico dat ze straks blijkt te moeten betalen voor haar ontvangen smsjes?Daar ben ik een beetje bang voor dus, dat ze daar bij zo'n buitenlandse provider mooi misbruik van maken.

Of kost het ontvangen helemaal niets?Ik kan er op de site van telfort niks over vinden.

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

• mrbullet
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
sms ontvangen kost je niks en je kan goedkoper bellen via mobiel naar buitenland als je je aanmeld bij www.bel???????.nl , kiek ff op www.dakdoek.com , bij weblinks. Ik ben de naam kwijt . wat wil je zolaat nog :)

-edit-
http://www.bel1649.nl/ dit moet hem zijn dus

[ Voor 12% gewijzigd door mrbullet op 27-07-2004 03:12 ]

Pana 5j

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
mrbullet schreef op 27 juli 2004 @ 03:10:
sms ontvangen kost je niks en je kan goedkoper bellen via mobiel naar buitenland als je je aanmeld bij www.bel???????.nl , kiek ff op www.dakdoek.com , bij weblinks. Ik ben de naam kwijt . wat wil je zolaat nog :)

-edit-
http://www.bel1649.nl/ dit moet hem zijn dus
Aah, das snel!Gelukkig dat sms ontvangen niks kost!Wilde ff zekerheid hebben :P

Thnx!

Bellen doe k maar niet want ze komt zaterdag thuis als t goed is.Wel iig een handig weetje voor t geval ze weer gaat!

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb