Toon posts:

[IE] kruisje ipv plaatje *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort rode kruisjes ipv plaatjes. Geen idee hoe dat gekomen is. Het heeft het altijd goed gedaan. Das dus het vreemde. Ik heb hier en daar wel een progje geinstalled, maar niet iets wat met IE te maken had. Waren een spelletje en atomic clock sync. Dus dat kan het naar mijn mening ook niet zijn. Daarnaast zijn de normaal rode envelopjes bij de topics ook niet ingevuld en krijg ik een leeg vakje te zien, waar normaal dat rode envelopje moest staan.

Ok, ik heb al gezocht op GOT naar de oplossing maar er stond geen bevredigend antwoord bij. De link naar microsoft vertelde mij Norton firewall opnieuw te installeren, maar die draai ik niet, dus daar kwam ik ook niet verder mee. Ik gebruik windows xp prof. SP1 en IE 6. Ik kom er niet uit. Iemand een idee?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 01:02 ]

Verwijderd

IK weet het niet zeker, maar kan het niet te maken hebben met www.java.com
Misschien helpt het.

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 17:56
Misschien even scannen op virus/spyware :)

Verwijderd

dit is niet bedoeld als flame, maar heb je al een andere browser geprobeerd dan ie6?

Verwijderd

Topicstarter
Firefox geeft de plaatjes ook niet weer. Ben nu op spyware aan het scannen. Geeft geen resultaten. Heb net ook opnieuw java geinstalled. Nog steeds niets. Vaag

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 01:21 ]

Verwijderd

Toevallig geen firewall opstaan? Als ik miijn ZoneLab op heb staan, heb ik het ook met sommige sites. probleem is dan opgelost als ik hem ff afzet....

edit:
bedenk net dat ik het ook eens gehad heb met installen van Spywareblaster en Spybot S&D, na wat prullen met instellingen was het verholpen

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 01:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
nope draai zonder firewall, heb hier wel proport portblocker, maar die draai ik al een aantal jaar dus daar ligt het probleem ook niet....

• Jikra
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 24-12-2025
Microsoft KB 283807 Geeft meer dan alleen een verwijzing naar Norton.
Als je alles daaruit heb gedaan (dus ook de aanbevolen herinstall!) en 't werkt nog niet
kom dan 'ns terug

edit: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;nl;283807

[ Voor 20% gewijzigd door Jikra op 27-07-2004 07:39 ]

Jikra

Verwijderd

Topicstarter
Ok heb nu precies gedaan wat er staat. Maar in de huiskamer topic grappige plaatjes krijg ik nog steeds een boel witte kruisjes. Kan het dan niet gewoon zijn dat de server van die mensen uitstaat of de link naar het plaatje dood is of ben ik dan gek?

• midget
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 11:00
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 08:37:
Ok heb nu precies gedaan wat er staat. Maar in de huiskamer topic grappige plaatjes krijg ik nog steeds een boel witte kruisjes. Kan het dan niet gewoon zijn dat de server van die mensen uitstaat of de link naar het plaatje dood is of ben ik dan gek?
|:( Dat ligt dus gewoon aan dat topic he. Je doet het verwoorden als of je het op alles sites had.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had het idd op meerdere sites. dat klopt, als vb wat ik bedoel gaf ik de hk topic aan. Ik ben gewoon stapsgewijs aan het zoeken naar een oplossing. Het uitsluiten van mogelijkheden is daarbij een sterk wapen....

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08 20:54
heb je het dan ook in dit topic?

Verwijderd

Topicstarter
HIER STAAN GEEN PLAATJES IN, MAAR ICONS KRIJG IK NIET TE ZIEN... DAS AL 1

(sorry caps stond aan...)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 13:40 ]

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-08 22:43

job

En de plaatjes boven aan?
Henk bestaat namelijk ook uit plaatjes.
en we hebben allerlei plaatjes van handjes, gezichtjes. huisjes enz...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-08 09:56
Wat staat er in %WINDIR%\System32\drivers\etc en dan het HOSTS bestand?

Verwijderd

Het probleem is een instelling in je firewall.
Bij Norton: Open NIS en klik op status en instellingen. Klik op Privacy controle en klil op configueer. Klik op aangepast niveau en haal het vinkje weg bij Browser privacy inschakelen Sluit norton en alle plaatjes zijn weer als vanouds ;)

• xzenor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10-2022

xzenor

Ja doe maar. 1 klontje suiker.

als je nou op zo'n site komt waar plaatjes het niet doen...
als je dan met de rechtermuisknop op zo'n 'has to be' plaatje klikt en daar 'show image' kiest? of in het nederlands is dat geloof ik 'afbeelding weergeven'.
Laadt ie het plaatje dan wel?

In dat geval is het namelijk een windows probleem en niet een firewall probleem.
edit:
typfouten er enigszins uit gehaald

[ Voor 37% gewijzigd door xzenor op 05-08-2004 13:52 ]

Pagina: 1