• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

Platel

Trogdor the Burninator!

Topicstarter
Hoi,
Mijn vriendin wil graag een nieuwe mobiele telefoon kopen, eentje met infrarood (om te kunnen internettten met laptop en palm). Maar ze wil geen Nokia 6210 (ik weet het jullie allemaal wel :)).
Nu zit ze te twijfelen tussen een Samsung A100 of een Siemens S35i.
Omdat ik bij de samsung helpdesk werk (bijbaantje) hoor ik natuurlijk (bijna) alleen klachten over de A100, maar opzich vallen die best mee. Nu weet ik niets van de Siemens.

Hebben jullie enig idee?

Groeten

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Verwijderd

Ik heb de S35 nu een maandje of 3 en ik ben er dik tevreden mee! M'n palm V werkt probleemloos samen dat ding, ik heb het nog niet geprobeerd met een laptop, maar daar verwacht ik ook geen problemen. De menustructuur vereist wat gewenning na Nokia en Panasonic, maar ik wil nu niet meer anders! Wat ik ook wel een voordeel vind, is dat het geen telefoon met een hoog 'patsergehalte' is, maarja, da's weer persoonlijk natuurlijk. ;-)

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
ik met exact dezelfde keuze maken
a100 of s35,... ik weet het niet :'(

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-03 16:44

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

* jpm.lensen zegt S35i van Siemens

heb hem zelf helaas niet (wel de c35i :)). Maar ken iemand die hem wel heeft, en is er tevree mee! En infrarood heb ik gister nog werkende gezien met Dell laptop, dus dat werkt ook met Siemens.

PS * jpm.lensen vind de Samsung er niet echt mooi uitzien, alleen de kleur is apart (maar dat is mijn mening hoor...)

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Verwijderd

Op dinsdag 26 december 2000 22:48 schreef jpm.lensen het volgende:

PS * jpm.lensen vind de Samsung er niet echt mooi uitzien, alleen de kleur is apart (maar dat is mijn mening hoor...)
Ik vind het ook geen geweldig mooie telefoon als het op design aankomt, maar ik vind hem gewoon lekker strak, zakelijk, onopvallend. Als je wilt patseren moet je absoluut voor Nokia (liefst 8210, don't ask me why :? )gaan, dan vallen alle dames spontaan voor je voeten. Zijn al je lichaamsdelen van voldoende lengte, dan kun je rustig voor de S35 gaan ;)