Een uurtje geleden viel me op dat sommige letters niet meer goed leesbaar waren. Als ik ze selecteerde waren ze wel goed leesbaar. Ik heb toen het aantal hertz van mijn motor eens wat hoger gezet, maar het probleem deed zich nog steeds voor.
Ik tilde er niet al te zwaar aan en ging CS.
Tot mijn grote verbazing zag het er zo uit:

Ik zie dus allemaal blokkerige dingen op mn beeldscherm.
Ik draai windows 2000
Software versie van 3d drivers: 6.14.10.6436
Ik weet dat dit wat verouderde drivers zijn, maar daar kan het op dit moment niet aan liggen, omdat ik nooit problemen heb gehad met letters en/of games.
De koeler van mn 3d kaart draait nog normaal, dus aan de hitte kan het ook niet liggen. De pc staat soms echt een aantal dagen aan zonder dat er problemen zijn en nu staat die ongeveer een kleine 24 uur aan.
Weet iemand wat dit is. Gaat mn videokaart kapot of is heeft dit ergens anders mee te maken.
Ik ga nu snel opzoek naar het aankoopbewijs om te kijken of ik nog garantie heb.
Ik tilde er niet al te zwaar aan en ging CS.
Tot mijn grote verbazing zag het er zo uit:

Ik zie dus allemaal blokkerige dingen op mn beeldscherm.
Ik draai windows 2000
Software versie van 3d drivers: 6.14.10.6436
Ik weet dat dit wat verouderde drivers zijn, maar daar kan het op dit moment niet aan liggen, omdat ik nooit problemen heb gehad met letters en/of games.
De koeler van mn 3d kaart draait nog normaal, dus aan de hitte kan het ook niet liggen. De pc staat soms echt een aantal dagen aan zonder dat er problemen zijn en nu staat die ongeveer een kleine 24 uur aan.
Weet iemand wat dit is. Gaat mn videokaart kapot of is heeft dit ergens anders mee te maken.
Ik ga nu snel opzoek naar het aankoopbewijs om te kijken of ik nog garantie heb.