Images beveiligen

Pagina: 1
Acties:

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-12 10:18
Hallo!

Ik heb tegenwoordig mijn eigen servertje en daarop loop ik van alles te klooien. Ik heb nu een leuk fotoalbum gemaakt. Ik wilde alleen ervoor zorgen dat sommige plaatjes niet bekeken kunnen worden als er niet is ingelogd.
Het probleem is dus, dat als je ingelogd bent, je wel de url van het plaatje kan opzoeken en dat dus gewoon naar je browser kan kopieren en dan alsnog het plaatje kan bekijken en dit wil ik juist dus voorkomen.

Ik hoop dat jullie me een idee kunnen geven wat ik moet doen op dit probleem op te lossen.

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 18:14

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Fout Forum.
Gebruik Google en vind dat je o.a. gebruik kan maken van Authentication, Authorization, and Access Control van Apache of van PHP: vergelijkbaar met How to Protect Your Images from Bandwidth Thieves

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel

• Dirickteur
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-12 10:18
Welke zoektermen heb jij gebruikt dan?

• Pastinakel
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-11 18:14

Pastinakel

Zwammen en kwazoedels

Nou, als je bijvoorbeeld zoekt op "webserver protect content", dan kom je al een heleboel tegen. Zelfde geldt voor "php protect images".

Ik kan je niet helpen. De frutsel is warrig en niet knopig. Bovendien heb ik maar één kant | Scrobblernakel