Overzicht van gebruikte dataverkeer KPN Direct

Pagina: 1
Acties:

• bigoldie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-01 15:11
Ik heb nu sinds een maand ofzo adsl via KPN Direct. Nu vroeg ik mezelf af hoeveel dataverkeer ik al heb gebruikt.

Ik kan hier niets vinden op de site van KPN zelf, in het boekje en ook niet op GoT. Weet iemand of KPN zo´n service site heeft?

Life isn't fair. It's just fairer than death, that's all.

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 16:44

slaay

Natuurbeleven.com

Nee, heeft KPN "nog" niet.

Zodra ze met limieten gaan komen, zullen ze gebruikers inzicht moeten geven in het dataverbruik, of men moet de gebruiker per email bijv op de hoogte stellen.

Je kunt natuurlijk middels SNMP of Dumeter je verbruik uitlezen.

Dich bis echt unne foëzen haas

• bigoldie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-01 15:11
slaay schreef op 26 juli 2004 @ 23:11:
Zodra ze met limieten gaan komen, zullen ze gebruikers inzicht moeten geven in het dataverbruik, of men moet de gebruiker per email bijv op de hoogte stellen.
Heb een datalimiet...

Life isn't fair. It's just fairer than death, that's all.

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-02 07:10
De datalimieten worden 'volgens mij' nog niet officieel gevolgt. Dit zit er echter wel aan te komen. Hier zal vast en zeker een tooltje voor worden gemaakt zodat klanten kunnen zien hoeveel ze nog over hebben.

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb 2 weken geleden een brief van kpn gehad dat ze de datalimiet inderdaad door gaan voeren (over 2 maanden dus dacht ik) vanaf augustus kan ik eerst een maand mijn dataverbruik kijken ergens op de site met een code die in de brief stond ofzo. Ik moet het allemaal nog een keer goed doorlezen maar zoiets was het :(

Ik ben inderdaad ook erg benieuwd hoe mijn dataverbruik is (geweest). Maar ik begrijp dus nu dat niet iedereen die brief heeft gehad?? 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Bianca op 27-07-2004 00:10 ]