Ik heb een script waarbij films ter download worden aangeboden dmv headers e.d.
Het script heet download.php en deze file wordt aangeroepen door een form (je moet een code invoeren). In download.php wordt code gechecked in database en als het een geldige invoer betreft dan gebeurd er dit:
Dat "bedankt voor het downloaden" wordt niet weergegeven op het scherm. Ook niet nadat download voltooid is...
Ik heb al een en ander geprobeerd met flush() e.d. maar niets helpt...
Maar nu krijg ik telkens een blanco pagina en er moet een bedankje op het scherm komen en de mededeling dat het venster gesloten kan worden.
Het script heet download.php en deze file wordt aangeroepen door een form (je moet een code invoeren). In download.php wordt code gechecked in database en als het een geldige invoer betreft dan gebeurd er dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| <? if ($mag_downloaden) { echo "bedankt voor het downloaden"; header("Content-type: application/all"); header("Content-Disposition: attachment; filename=".$bestandsnaam); header("Content-Description: PHP Generated Data"); $fp = fopen($movieURL.$bestandsnaam,"r"); fpassthru($fp); } ?> |
Dat "bedankt voor het downloaden" wordt niet weergegeven op het scherm. Ook niet nadat download voltooid is...
Ik heb al een en ander geprobeerd met flush() e.d. maar niets helpt...
Maar nu krijg ik telkens een blanco pagina en er moet een bedankje op het scherm komen en de mededeling dat het venster gesloten kan worden.
[ Voor 6% gewijzigd door TutanRamon op 26-07-2004 22:50 ]
We see things as we are, not as they are