Zodra ik wil rebooten nadat ik bijvoorbeeld iets heb geinstalleerd valt het signaal weg van mijn videokaart en gaat de monitor in standby mode.
Ik heb dus net al uren op internet gezocht en hier in de search maar echt duidelijke antwoorden kom ik niet tegen.
Situatie is:
Sapphire Radeon 9800 non-pro met Catalyst 4.7 dit alles in Windows 2000 SP4 voor verdere spec's zie sig (workstation) Ik heb dit alles dus wel eens een keer gehad maar mijn vermoeden zegt dat het na de installatie van 4.7 erger is geworden.
Oplossing die ik heb gevonden en heb uitgetest zijn:
- andere drivers 4.6 etc..
- voltage van mobo gecheckt
- voedingstekkers verwisselt
- verse windows installatie
- bios en power management instellingen aangepast
- AGP fastwrite uit
- AGP 8x en 4x getest
- Iiyama VMP 452 is ook getest en werkt gewoon
Dus het probleem zodra ik vanuit Windows reboot valt het signaal weg en moet ik met de resetknop de pc restarten met als gevolg dat ie gewoon wel opstart. Opzich is het geen groot probleem maar het moet toch gewoon werken
Iedergeval mijn vraag is: wie heeft de oplossing of heeft ook zoiets meegemaakt? Is dit een bug die vooral in de laatste series van de Catalyst drivers voorkomen?
Alvast bedankt....
Ik heb dus net al uren op internet gezocht en hier in de search maar echt duidelijke antwoorden kom ik niet tegen.
Situatie is:
Sapphire Radeon 9800 non-pro met Catalyst 4.7 dit alles in Windows 2000 SP4 voor verdere spec's zie sig (workstation) Ik heb dit alles dus wel eens een keer gehad maar mijn vermoeden zegt dat het na de installatie van 4.7 erger is geworden.
Oplossing die ik heb gevonden en heb uitgetest zijn:
- andere drivers 4.6 etc..
- voltage van mobo gecheckt
- voedingstekkers verwisselt
- verse windows installatie
- bios en power management instellingen aangepast
- AGP fastwrite uit
- AGP 8x en 4x getest
- Iiyama VMP 452 is ook getest en werkt gewoon
Dus het probleem zodra ik vanuit Windows reboot valt het signaal weg en moet ik met de resetknop de pc restarten met als gevolg dat ie gewoon wel opstart. Opzich is het geen groot probleem maar het moet toch gewoon werken
Alvast bedankt....
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i