Toon posts:

Farcry 'Pier' Hoe in the armory te komen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,
Ik speel Farcry eindelijk. Ik kom er nog redelijk eenvoudig doorheen maar ik zit nu compleet vast in het level 'Pier'. Je moet als afleiding the armory opblazen. Ik heb de keycard in mijn bezit, ik heb de explosieven, maar ik kom the armory niet binnen. Er staat geen melding, er is geen klik oid the horen, de deur van de armory gaat gewoon niet open. Ik begrijp er niks van...
Iemand hier misschien een idee?

Thanks!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Lijkt op een bugje in het spel zelf. Kun je niet een iets eerder savepoint laden en nog eens proberen? :)

[edit]
hier staan trouwens 2 walkthroughs.
die kun je eens doorspitten om te kijken of je niet iets over het hoofd ziet :)

[ Voor 49% gewijzigd door Crash op 26-07-2004 22:06 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb echt alles al geprobeerd, herstarten vanaf een eerder punt, met een bazooka de deur opblazen, zelfs geprobeerd met een auto het dak te 'crashen', echt alles.... Ik snap er echt niks van... Konden jullie gewoon door de deur heen lopen?

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

Als ik me niet vergis, is die keycard niet voor de armory, maar zit op die deur een slotje (ghehe }) ) die je ff moet bewerken met een gun :+

offtopic:
Kan ook best dat ik ram in de war ben met een ander level, dan bij deze excuses :)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

Verwijderd

Topicstarter
En de eerste walkthrough kende ik inderdaad al... Maakt enkel melding van: "Enter the Armory bunker, plant the explosives, and haul ass out."

en de tweede maakt eigenlijk melding van hetzelfde:
"hurry along then to the “Briefing” building to grab the
explosives. Plant them in the armory, grab the buggy to the west, and cruise
along down the road."

Verwijderd

Topicstarter
-DomiNator- schreef op 26 juli 2004 @ 22:07:
Als ik me niet vergis, is die keycard niet voor de armory, maar zit op die deur een slotje (ghehe }) ) die je ff moet bewerken met een gun :+

offtopic:
Kan ook best dat ik ram in de war ben met een ander level, dan bij deze excuses :)
Ik heb een complete rocketlauncher los gelaten op die deur... kan me niet voorstellen dat dat het is... Ik begrijp al wel dat de keycard voor een voorraadje intern is maar dat je dus ook gewoon zonder naar binnen zou moeten kunnen... :?

• Crash
Nee, die keycard check ding geval aan de muur moet je afaik niet opblazen.
Gebruik je overigens de save commands in de console zelf? Dus dat je handmatig saved? Dit zorgt wel eens ooit voor kleine bugjes en glitches.

Verwijderd

Topicstarter
Nee, enkel de autosaves... In Farcry zijn handsaves toch uberhaupt niet mogelijk?

• Crash
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 22:13:
Nee, enkel de autosaves... In Farcry zijn handsaves toch uberhaupt niet mogelijk?
Jawel, maar alleen door deze handmatig in te voeren in de console.
Zo uit mijn hoofd: \save_game naamvansave

Autosaves zouden geen bugs/glitches op mogen leveren, maar zeg nooit 'nooit' :P

Als je het level compleet overnieuw begint, heb je het probleem dan nog?
Ik denk zelf dat als je er dan nog niet uitkomt toch iets over het hoofd ziet :)
Waar kom je uit als je het punt op je radar exact volgt? (screenshot zou handig zijn)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal zo effe een printscreentje maken...

edit: mmm... het lijkt alsof je geen PrntScrn kunt maken van Farcry

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 22:58 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://lighteye.armyofgot.nl/farcry/images/4_4_2.jpg

bedoel je dat gebouw rechtsnaast nummer 4? Daar zit idd een deur opslot die met de groene kaart open hoort te gaan, net nog ff voor je getest en werkt hier gewoon :)

heb wel 1.1 patch misschien dat het een bug van 1.2 is als jij die hebt.

Verwijderd

Topicstarter
nee, die grijze naast nummer 4, als je in 4 de explosieven gepakt hebt zou je die grijze (the armory) in moeten kunnen gaan... ook zonder keycard, maar die doet het dus niet bij mij

Verwijderd

Topicstarter
Mmmm... van het nationale gaming forum haal ik de volgende post:

Hoe kom je in de Armory als je de deur niet opengaat:

je moet gewoon het hele level overnieuw doen, dus vanaf het punt met de hangglider. ga niet hele rare routes nemen, anders denkt het spel dat je nog in een eerder stadium van de map zit (ook al staat er: "blow up die armory" bij je objectives) en dan gaat die deur dus niet open.

Als het goed is land er in dat kamp waar je de armory moet opblazen ook een helikopter als je eenmaal in dat kamp bent. als dat gebeurd weet je dat de trigger goed zit en dan moet die deur ook gewoon open gaan.

Je moet dus gewoon ff in je Farcry map op je harde schijf de savegames van het level verwijderen, behalve de eerste natuurlijk. Dat is het beste aangezien Farcry zo niet weer in de war kan raken met meerdere checkpoints. Je speelt het hele level dan gewoon weer overnieuw en voila, de deur moet opengaan.

Dat wordt dus weer dat gehele level overspelen... @$##!!!!

Verwijderd

ah dan zal er idd een 'trigger' ergens in de route zitten :P hum ga ik eens proberen hoe raar je dan wel niet moet lopen :D

Verwijderd

Topicstarter
Naar mijn mening heb ik niet raar gelopen... maar goed, morgen maar eens proberen... maar ehrm, even een ander vraagje, waar kun je die savegames vinden onder farcry?

• Crash
Deze deur moet je iig hebben:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38042/thumb.jpg

En dan kom je hier in uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38041/thumb.jpg
(clickable) :)

En aan bovenstaande tekst te lezen is het idd een klein bugje/glitch.

Verwijderd

Topicstarter
ja, die deur ja, maar daar kom ik niet uit... :(

Verwijderd

Ik kon eerst ook niet in de armory komen, toen ik gewoon een jeep gepakt en toen vol gas het kamp uitgereden, ik had verwacht dat er een heli achter me aan zou komen, maar die kwam gelukkig niet.
Dus, gewoon armory overslaan en doorscheuren. :P

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
ik heb precies hetzelfde probleem gehad, want ook ik kwam er maar niet in, het zal wel gewoon een bug in het spel zijn

ik heb gewoon ff no-clip aangezet en ben door de deur heen gegaan, dat werkte prima :)
Pagina: 1