Toon posts:

website laten aansluiten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik zit met een klein probleempje.

wat ik graag wil is dat mijn pagina aan de onderkant van de internet explorer altijd aansluit zonder dat er een witte ruimte zit tussen de 'status bar' en de onderkant van mijn onderste tabel.

het moet niet uit maken hoeveel je naar beneden scrolled, de laatste rij van mijn tabel moet altijd onderaan sluiten zodat er geen ruimte meer tussen zit.

kijk bijv eens naar cnbc http://moneycentral.msn.com
de blauwe balk onderin blijft altijd onderaan staan

het liefst wil ik dit doen met een footer.
heeft iemand een idee?

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-05 16:30

André

Analytics dude

Kijk hoe zij het doen en doe dat na?

Of probeer het zo:

[img]"bla.jpg"[/img]

[ Voor 54% gewijzigd door André op 26-07-2004 21:50 ]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:24
margin 0 padding 0 etc etc
In de basic HTML / CSS handleiding staat het piekfijn uitgelegd. :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

Verwijderd

Ik denk dat hij doelt op het bugje dat IE heeft waarbij de tabel(waarmee je je lay-out kan maken) niet helemaal tegen de onderkant van de pagina gerenderd wordt, maar een paar pixels daarboven(dit is idem zo voor de rechter zijkant geloof ik). Als je de pagina dan refreshed dan staat tie wel goed.

Soz, ik kan je er niet bij helpen, had het zelf opgegeven :). Maar kijk eens naar de bron van die voorbeeldpagina die je aangaf en bekijk hoe zij het gedaan hebben.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 21:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 21:56:
Ik denk dat hij doelt op het bugje dat IE heeft waarbij de tabel(waarmee je je lay-out kan maken) niet helemaal tegen de onderkant van de pagina gerenderd wordt, maar een paar pixels daarboven(dit is idem zo voor de rechter zijkant geloof ik). Als je de pagina dan refreshed dan staat tie wel goed.

Soz, ik kan je er niet bij helpen, had het zelf opgegeven :). Maar kijk eens naar de bron van die voorbeeldpagina die je aangaf en bekijk hoe zij het gedaan hebben.
bedankt allen!
ik kan hiermee vooruit

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:39

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 21:56:

Dat is geen bug, dat is (zoals willem169 ( :* ) ) al oppert, een kwestie van opgeven van een margin/padding van 0 zoals het hoort.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Ja, als de margin van je body 0 is, en je pagina is (verticaal) groter dan het scherm, krijg je dat.

Omdat je maar zover naar beneden kunt scrollen als de pagina groot is 8)7, en jouw mooie blauwe balk zit onderaan.

Als je pagina kleiner is dan het venster gaat dit dus niet op hè...
Pagina: 1