hosting probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Vodgen
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-02 15:19
Ik heb een nieuwe website gemaakt voor een autobedrijf.
Dit bedrijf heeft een eigen domeinnaam.
Hieraan gekoppeld natuurlijk een ip adres. (A)
Maar als ik met ftp proggie wil inloggen om te uploaden kan ik geen verbinding krijgen. :(
Gebeld met de provider. Die lukt het ook niet maar zegt als ik via een andere ip nummer (B) inlog, er wel op kan komen :? . Dat lukt inderdaad, ik zie alle bestanden te staan,maar als ik iets upload wordt de site niet bijgewerkt.
Dit komt natuurlijk doordat de site via IP adres A in de lucht zit en daar niets veranderd. Type je in de URL balk ip adres B in dan zegt ie dat de site niet bestaat.
Wie kan er helpen? _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Vodgen op 26-07-2004 21:14 ]

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je provider :?

Klinkt lullig, maar zij zullen vast wel meer klanten hebben die uploaden, dus kunnen zij het beste aangeven hoe je files moet uploaden!

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2025
lekker vaag....., bel je provider en koop een boek over "het grote boze internet" oid

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-01 17:03
Vodgen schreef op 26 juli 2004 @ 21:13:
Dit komt natuurlijk doordat de site via IP adres A in de lucht zit en daar niets veranderd. Type je in de URL balk ip adres B in dan zegt ie dat de site niet bestaat.
Wie kan er helpen? _/-\o_
Als het om virtual hosting gaat kun je je site ook niet via het ip bereiken.

Het ip dat je provider opgeeft is dus het juiste, maar pingt je domein daar ook naartoe?

Zo niet, dan is er iets niet goed met hun/jouw DNS. Als het om een wijziging van het ip-adres gaat, kan het even duren voordat dit bij jou ook gebeurd is, omdat jouw DNS de zone records van je provider moet overnemen.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02 21:14
Wij kunnen je hier niet mee helpen. Dit is een probleem tussen jou en je hostings-provider...en wij kunnen moeilijk gaan gokken naar instellingen, scenarios en dat soort zaken.

Dit topic is gesloten.