Toon posts:

Programma om stabieliteit te testen..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een programma om je PC mee te testen.
Er is een programma die rekent. Dan is het antwoord er al alleen dan laat hij die berekening los op de PC en kan men de uitkomst vergelijken. Is hij hetzelfde dan maakt hij geen fouten. Mocht het niet overeenkomen dan is het systeem niet 100%
Iemand een idee welk programma ik bedoel?
Of een soortgelijks programma.
Alvast bedankt *D

Verwijderd

Topicstarter
stabieliteit = stabiliteit

Wat een spelling...hmmm het is al laat ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ehm ja misschien.
Ik heb hem gedownload...start wel op alleen doet niks...geen window of iets dergelijks....vaag...

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-08 16:46

_mARCO_

Hier staat niks

3DMark2000 kan natuurlijk ook. Legt een zeer zware belasting op je hele systeem (CPU, videokaart, mobo en RAM). Lijkt me in ieder geval beter dan die CPU burn-in progjes.....

sigloos

• JointFillah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 07:13

JointFillah

Techno Addict

Of gewoon kijken oftie 24uur lang }:O wil draaien :?

~* Peace, Love & XTC *~

• Aars
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-01 13:59
geen window, niks.
hmm klinkt als een trojan? >:) ( heb er ervaring mee )

-

Verwijderd

Misschien bedoel je wel CPUBURN3
je kan je mobo/mem en cpu/mem mee testen en hij vergelijkt de uitkomsten. Mijn pc wordt er veel warmer van dan een koetje en het programma stopt als er een fout is. Maar win2k ziet de fout eerder en reset dan >:)

Verwijderd

*** WARNING *** This program is designed to heavily load CPU chips. Undercooled, overclocked or otherwise weak systems may fail causing data loss (filesystem corruption) and possibly permanent damage to electronic components. Nor will it catch all flaws.
*** USE AT YOUR OWN RISK ***
Voor het geval dat je het wilt downen. Ik heb ff gezocht en het lijkt hier te staan :)

cpuburn3.zip

Veel fik plezier >:)

• SanduTje
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-09-2016
3dmark2000+Seti+winamp+24uur= STABILITEIT!

;)

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de tips...moet nu wel lukken ;)

Verwijderd

Persoonlijk is me opgevallen dat mijn overgeclockt systeem het snelst van de slag is als ik Unreal Tournament draai.

Vooraf bepaalde ik mijn stabiliteit aan de hand van het slagen van de 3dmark2000 benchmark, is me nu al op 2 overgeclockte systemen opgevallen dat ze deze zonder problemen doorlopen, maar alsnog met UT kunnen vastlopen.

Ik vertrouw voortaan op een uurtje of 2 Unreal Tournament.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:15
ik kan al die exes die in die zip zitten tegelijk draaien, geen probleem, maar counterstrike loopt toch af en toe vast... op een celly 920, 128 mb, geforce 265...

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-05 02:21
Als ik te ver ga overclocken dan is UnrealTournament het eerste wat vastloopt:
-1- Start UT

-2-Zet je resolutie in UT dusdanig dat zeker niet je videokaart de bottleneck is (800x600 of 640x480)

-3- Start Dm-Deck16 II met 10 bots op Godlike en geen frag- of timelimit. Kies een bot uit en tik in de console "behindview 0"
(Nu zie je leuk die bot in eerste persoons view z'n medebots afknallen)

-4- Ga slapen en zet je beeldscherm uit.

-5- Wordt wakker en kijk of alles nog werkt.

-6- Doe hetzelfde met 3Dmark2000

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Verwijderd

Topicstarter
Da's ook een leuke tip. Is weer eens wat anders...zal UT gelijk even opstarten.
Leuke Setup heb je trouwens. Leef je ergens in 2010? ;)
Pagina: 1