Hallo mensen,
ik heb al het een en ander op het internet en op de forums hier gezocht maar kan niet echt iets over mijn probleem vinden.
Het zit namelij k zo; heb sinds 2 maanden een nieuwe pc, een amd64 3000+ met 1024 intern en een geforce 5700 ultra kaart. Verder zit er een 160 gig harde schijf in en nog zo'n multi card reader dinges
Het wordt allemaal gevoed door een chieftec voeding van 360 watt.
Maar goed nu was ik gister met een paar gasten de foto's van mn vakantie aan t kijken via zo'n diavoorstelling en ineens crasht dat ding, helemaal uit....
Nog nooit eerder gehad.
Toen ik hem weer probeerde aan te zetten gingen de lampjes voorop heel ff knipperen en mn koeler kwam heel ff in beweging maar daarna niks meer. Probeerde hem nog een keer aan te zetten maar toen gebeurde er helemaaal niks meer
Als ik de stekker in opnieuw in t stopcontact doe en de pc aan probeer te doen is het hetzelfde verhaal, eerste keer knippert ie heel ff en dan niks meer. Volgende pogingen geven helemaal geen resultaat
Ik gok dat mn voeding stuk is gegaan ofzo, maar zeker weten doe ik dat niet. Te warm was ie ook niet, want de koeling was rustig en de temp was iets van 45 graden ofzo. Iemand die me hier mee kan helpen?? PC is helemaal nieuw dus vind het nogal raar dat ie zo ineens crashed.... Nou alvast bedankt voor de hulp
ik heb al het een en ander op het internet en op de forums hier gezocht maar kan niet echt iets over mijn probleem vinden.
Maar goed nu was ik gister met een paar gasten de foto's van mn vakantie aan t kijken via zo'n diavoorstelling en ineens crasht dat ding, helemaal uit....