Toon posts:

tv out voor geforce ti 4200 64 mb

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
iemand een idee waar men deze kabel kan kopen

advil 8)7

Verwijderd

een vriend van me had een Gforce 4 TI 4200 128 mb, en wou TV-out doen, ik steek men tv-out kabel erin van mijn radeon, ging echt niet, we gaan naar elektronica winkel, vragen zo'n kabel, past er weer niet op, dan maar die kaart verkocht en een R9600XT gaan kopen :9

Dus ik zou echt niet weten waar je het kan krijgen :?

Verwijderd

Je hebt verschillende types, horende bij verschillende merken.

Bij die van mij (128 mb Gf4 Ti4200) heb ik een s-video uitgang. Gewoon S-video kabel eraan en de instellingen op 2 aansluitingen zetten.
Je hebt ze ook met composite uitgangen.

Volgensmij moet het haast vanzelf gaan? :?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 20:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
kan nog leuk worden, typisch weer iets voor mij, en dan woon ik ook nog in zeeland, waar de term computer slaat op een koe die een kar trekt. nergens op dus.
Toegegeven, ze weten er meer van dan ik, en iemand stuurde me ook door, maar die wist er weer niets van, al had ie volgends de andere er al twee van verkocht.

Krakkemikkige opzet zo
waarom kan ik niet eens een normale situatie hebben.

Die kaart die ik dus overgenomen heb werkt sneller en beter,, maar op mijn oude kon ik tenminste films kijken.
Zit erg hard, op jue bureaustoeltje, en dan 2 uur lang
geef mij maar een sofa
lol
8)7

Verwijderd

Wtf heb jij op dat je van die verhalen oprakeld?

Verwijderd

Topicstarter
heb al drie kabels geprobeerd, elke keer weer terug naar de winkel
een gewone s-vhs kabel, 4 pins, 7 pins, maar moet een 9 pins hebben
heb iets horen vallen over een vivo kabel, maar die kan ik enkel uit engeland laten komen
geef idee wat ik nu moet
8)7

Verwijderd

Nee, geef ff merk/type en modelnaam.

Dan zouden we verder kunnen helpen.

Verwijderd

Topicstarter
tis al na achten, mag men toch wel beetje drinken, lol

Verwijderd

Topicstarter
mijn kaart is een msi geforce 4 ti 4200 64 mb kaart

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 09:19
Welke videokaart had je eerst dan? En hoe sluit je die aan op je tv? Gewoon via een scartblok?

In dat geval kun je gewoon een svhs-svhs kabel kopen.

Of je zet je sofa voor je computer 8)7

tvw

Verwijderd

Topicstarter
maar als niemand iets weet waar ik die kan kopen, zijn er dan toevallig nog mensen geinteresseerd in een videokaart, lol
:9

Verwijderd

Topicstarter
had eerst een geforce2, geen probleem, pastte gewoon mijn tvout kabel op, maar die moest wel met twee verbindingen, een voor beeld, en een voor geluid.
dit zou alles in een moeten zijn

helaas past mijn sofa er niet voor
8)7

Verwijderd

Agp 4x of 8x? En heeft ie een dvi uit achterop of nog niet?

Verwijderd

Topicstarter
moet een kabel zijn van 9pins uit mijn kaart, naar scart, of convertor voor de tv, dat laatste is geen enkel probleem, desnoods maak ik die nog zelf, maar kan niets vinden wat in mijn videokaart uitgang past

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 20:09:
kan nog leuk worden, typisch weer iets voor mij, en dan woon ik ook nog in zeeland, waar de term computer slaat op een koe die een kar trekt. nergens op dus.
Toegegeven, ze weten er meer van dan ik, en iemand stuurde me ook door, maar die wist er weer niets van, al had ie volgends de andere er al twee van verkocht.

Krakkemikkige opzet zo
waarom kan ik niet eens een normale situatie hebben.

Die kaart die ik dus overgenomen heb werkt sneller en beter,, maar op mijn oude kon ik tenminste films kijken.
Zit erg hard, op jue bureaustoeltje, en dan 2 uur lang
geef mij maar een sofa
lol
8)7
Beschrijf dan eens de uitgang van je TV-out. Kijk anders even bij de TV-out FAQ: De grote tv-out FAQ

Mijn GF4 TI4200 64MB heeft gewoon een S-video uitgang en heb daarvoor de juiste kabel gekocht in..........Zeeland :)

Verwijderd

Kijk HIER
Dit zijn alle video-kaarten van MSI. Ze hebben allemaal een S-Video uitgang voor de tv.
Dus naar de winkel en vragen om een s-video kabel.

Verwijderd

Topicstarter
geen dvi, 4x

Verwijderd

Topicstarter
heb bijna alle zaken in vlissingen, middelburg en goes gehad en ze hadden er nog een drie weken geleden, maar kunnen niets meer nabestellen
zeeuwen
pfffff
8)7

Verwijderd

Dit is een uitleg van de kabels. 1 Van deze moet het zijn. :)

En elke simpele elektronica winkel heeft s-video kabels. Hoezo bestellen :?

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:55
je moet gewoon naar de fabrikant van je kaart mailen dat je een kabel voor je kaart wil, alhoewel de 9pins TV-out vrij standaard is bij de GeForce4 (ik heb ook een 9pins output met een verloopkabel naar composite & SVHS)

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Topicstarter
flex
zoals je ook op die plaatjes kunt zien zijn die 4 pins aansluitingen
zover was ik ook al
helaas is het zo dat ik een 9 pins aansluiting nodig heb en 6 verschillende s0vhs en allerlei andere kabels heb geprobeerd, maar die passen simpelweg gewoon niet
moet echt een s-video uitgang hebben met 9 gaatjes, niets minder
8)7

Verwijderd

Topicstarter
ontrack, enig idee waar jij die vandaan hebt, mijn kaart is namelijk niet nieuw gekocht, maar heb je nog meer goede suggesties?

Verwijderd

Topicstarter
ben je anders misschien geinteresseerd om jouw kabel te verkopen
lol

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06 08:48

amd187

Ondertitel

heb je niet toevallig video in op je kaart?
want ik heb hier een TI4200 van Aopen, en daar zit ook een 9 pins kabel bij, wat voor video out en video in is :)
wellicht heb je die nodig, als je die zelf wil gaan bouwen wil ik deze kabel wel voor je doormeten?

ip/url ff weggehaald, spam ofzo :>

[ Voor 41% gewijzigd door amd187 op 26-07-2004 20:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
amd187

heb enkel die ene 9 pins out, niets in
ga die vriend afschiten
maar daar zou ik nvidia niet echt een plezier mee doen, daar we nog steeds geen oplossing hebben voor die idiote vragastuk
waarom kiezen ze niet gewoon 4 pins
rara 8)7

• amd187

amd187

Ondertitel

video in gaat via dezelfde aansluiting bij mij, en splitst zich dus dmv die kabel ;)

Verwijderd

Topicstarter
als dat zou werken heb ik dus enkel jouw kabel nodig

• amd187

amd187

Ondertitel

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 20:34:
als dat zou werken heb ik dus enkel jouw kabel nodig
ff 1tje bij bestellen dan bij de leverancier oid, of zelf iets in elkaar zetten als je zo'n 9 pins connector kunt vinden... helaas heb ik de mijne nog nodig voor een film servertje die aan m'n tv hangt.

Verwijderd

Topicstarter
dat is nu juist het euvel, weet dus niet waar ik die moet bestellen, dat is dus ook mijn probleem. moet onderhand msi gaan mailen voor zo'n kabel, maar weet iemand of dat wel eens suc6 heeft gehad?
8)7

Verwijderd

Topicstarter
maar ik dank iedereen, heb weer wat ideetjes, en ga zelf maar wat bouwen, of in elk geval er serieus over denken om een nieuwe kaart te kopen, iemand nog suggesties voor een goede kaart?
8)7 :?

• amd187

amd187

Ondertitel

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 20:37:
dat is nu juist het euvel, weet dus niet waar ik die moet bestellen, dat is dus ook mijn probleem. moet onderhand msi gaan mailen voor zo'n kabel, maar weet iemand of dat wel eens suc6 heeft gehad?
8)7
wellicht een advertentie plaatsen met gezocht, defecte Aopen Aeolus video kaart, met kabel ofzo :)
toevallig ken ik iemand nou net uit mijn buurt die zo'n kabel nog wel heeft liggen, maar daar heb ik geen contact meer mee.
wie weet leest ie dit wel en replyed ie ofzo :)
Pagina: 1