[Win98] Internet Explorer print niet alles

Pagina: 1
Acties:

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-08 16:17

mickjuh

Good news everyone!

Topicstarter
Heej,

Ik ben onlangs het volgende probleem tegen gekomen. Ik heb een PC met Windows 98. Sinds er een nieuwe printer is geïnstalleerd geeft de print optie in IE niet meer de 3 opties over de frames weer. Die kunnen niet worden aangeklikt.

Als ik bijvoorbeeld een afschrift op rabobank.nl wil afdrukken dan vallen de bedragen er net buiten en dat is nu juist waar het om gaat. Het past er allemaal net niet op. Terwijl die het met de oude printer wel juist deed.

De oude printer was zwart/wit en oud, de nieuwe is een All-in-one van HP (HP PSC 2175).

Ik heb de nieuwste drivers gedownload voor deze printer maar deze zegt dat de drivers al up2date zijn. Daarnaast heb ik van IE 5.5 geupgrade naar IE 6.0.2800 SP1.

Ik heb enkele opties van de printer in het print-scherm geprobeerd zoals "de pagina verkleinen naar 90%". Alles word netjes verkleind en het lijkt er allemaal op de A4 te passen alleen print hij net zover als normaal... (niet alles past er op)

Iemand enig idee wat ik kan doen om alles op papier te laten printen of gewoon de pagina die ik zie als A4 te laten zien?

Alvast bedankt!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over InternetExplorer zijn leuker in Software Algemeen - ik ga je topic even verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Topicstarter
Ik plaats ze ook nooit goed B)

Maar mijn oplossing is dus, dat ik gewoon alles van het scherm in de breedte in ieder geval op het A4tje krijg... en nu print hij dus niet alles mee... ;(

• mickjuh

mickjuh

Good news everyone!

Topicstarter
Niemand een idee?

Dat het bij de rabobank niet goed print ligt aan de rabobank zelf. Dat hebben ze zelf gezegd aan de telefoon. Maar op meerdere pagina's wil dit niet lukken...