Sinds een aantal dagen ben ik in het bezit van een Leadtek 6800 128 mb.
Allemaal leuk en aardig, de meeste games werken ook perfect.
Het volgende is het probleem :
Bij deze kaart zit de game GunMetal, in het menu komen er allemaal paarse strepen e.d. in het beeld, en dat herhaalt zich om de 5 seconden. Na een kleine minuut crasht dan heel de pc. Als ik snel doorklik in het menu kan ik het spel gewoon gaan spelen, probleemloos.
Hetzelfde probleem heb ik bij painkiller, zodra ik in het menu zit paarse strepen en na een tijdje crasht de meuk.
Drivers : 61.76 (ook de originele van leadtek geprobeerd)
Overige specs : Abit NF7, 2x 512 MB DDR 400 (dual channel), XP 2000+.
Ik kwam in de search en op google eigenlijk niks relevants tegen. Ik hoop dat jullie een idee hebben
// edit
Overige games zoals Far Cry, Warcraft 3, Dungeon Siege doen het allemaal perfect.
Allemaal leuk en aardig, de meeste games werken ook perfect.
Het volgende is het probleem :
Bij deze kaart zit de game GunMetal, in het menu komen er allemaal paarse strepen e.d. in het beeld, en dat herhaalt zich om de 5 seconden. Na een kleine minuut crasht dan heel de pc. Als ik snel doorklik in het menu kan ik het spel gewoon gaan spelen, probleemloos.
Hetzelfde probleem heb ik bij painkiller, zodra ik in het menu zit paarse strepen en na een tijdje crasht de meuk.
Drivers : 61.76 (ook de originele van leadtek geprobeerd)
Overige specs : Abit NF7, 2x 512 MB DDR 400 (dual channel), XP 2000+.
Ik kwam in de search en op google eigenlijk niks relevants tegen. Ik hoop dat jullie een idee hebben
// edit
Overige games zoals Far Cry, Warcraft 3, Dungeon Siege doen het allemaal perfect.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 19:20 ]