Toon posts:

geheugen probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem...ik heb een nieuwe pc gekocht. Nu wil het feit dat mijn pc plotseling uitvalt en opnieuw opstart. hij geeft verder totaal geen raportage aan. Met name als ik bv een game in ga gebeurt dit...maar ook als ik bv. de pc gewoon wat belast. Ik heb mijn werkgeheugen toen vervangen, en het probleem was opgelost. Er vanuit gaand dat hier dus het probleem ligt....zou ik graag willen weten wat te doen. Ik heb nu nl. een strip van 512 mb pc 2700 erin zitten zonder problemen (b-merk) en de strip die het probleem geeft is deze: Kingston DDR ValueRAM 512Mb 400MHz Non ECC CL3. Mijn moederboard kan dit aan. is de strip simpelweg kaduuk ? of is het wat anders....misshien de cache leagency

Mijn specs. AMD XP3200+ 400fsb
mobo: Asus a7n8x-x
video: Aopen Gforce 5900xt
schijf: Maxtor 120gb 8mb cache

• agent327
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

agent327

^&)^*&^$#@#!)*

Even op google memtest zoeken en laten draaien.
Wat voor voeding heb je (hoeveel Watt)? Kan ook aan de krappe kant zijn.

Wanbeleid is ook beleid.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum :) Gewoon even het geheugen met memtest testen en indien deze errors geeft, dan kun je het reepje gewoon omruilen. Anders moet je even de startpost van het PMG Beleid en aansluitend de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doornemen om andere problemen uit te sluiten.

In ieder geval wordt hier op GoT van je verwacht dat je vooronderzoek pleegt eer je een topic opent door o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum te doornemen. Ik zou dus zeggen, klik terug naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en neem dan met name het forumgedrag gedeelte aandachtig door. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

Dit topic is gesloten.