Toon posts:

Counter-Strike 1.6 loopt vast bij options knop *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal.

heb counterstrike na 2 jaar weer eens uit de kast gehaald. half life geupdate en counterstrike 1.5
toen ik echter op pizzahut server of xs4all servers wou gaan beginnen kreeg ik de foutmelding>>> cannot connect to a version which is working under a different protocol version.

weet iemand de oplossing?

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Euh... aangezien je er een tijdje tussenuit geweest bent met CS:
newsflash: CS 1.5 is niet meer :P
CS 1.6 is de nieuwste versie en draait alleen via het Steam network.
Uit de WON-servers is onlangs de stekker getrokken, wat eigenlijk iedere online half-life of mod daarvan speler verplicht om Steam te gaan gebruiken.
Zie voor wat meer informatie: [rml][ PC] Het Steam-platform topic[/rml] en http://www.steampowered.com/
[rml][ Halflife} Het old-school Halflifen is voorbij :'([/rml] bied ook nog wat informatie :)

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 26-07-2004 19:03 ]

Verwijderd

Topicstarter
oke steam geinstalleerd en cs 1.6 doet het wel alleen kan ik niet in de options.
als ik op options klik dan bevriest counterstrike.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 22:07:
oke steam geinstalleerd en cs 1.6 doet het wel alleen kan ik niet in de options.
als ik op options klik dan bevriest counterstrike.
Kwestie van of geluk en geduld hebben, of Steam reinstallen.
Steam heeft af en toe nog wel eens onverklaarbare kuren. Bij sommige mensen is het probleem verholpen op onverklaarbare wijze de volgende dag. En bij anderen werkt het na een reinstall. (zie grote topic en de search voor probleemgevalletjes).

Verwijderd

Kleine wijziging van de topic titel. Dit gaat nu over een ander probleem :)