Toon posts:

Cybercom (medion) en 9800 pro problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik zit met het volgende probleem. Ik heb 2 maanden geleden een nieuwe pc gekregen van mijn collega's en dat ging om een bij de Makro gekochte Cybercom p4 3gHz met 1 gb DDR ram geheugen. Wat daar nou inzit is een medion moederboord dat levert al heel vaak problemen op heb ik gehoord met nieuwe kaarten enzo. Bij mij zat een Nvidia FX 5200 op zich een slome kaart dus heb ik een Sapphire ATI 9800 pro gekocht. Maar nu krijg je het volgende probleem dat hij na paar minuten spelen bijvoorbeeld met Farcry gewoon vastloopt en een zwarte beeld krijgt. Nu heb ik een paar topics gelezen en zie bij veel mensen zelfde probleem dus nu is mijn vraag gebruiken die misschien ook een Medion moederboord???? want dat lijkt me gewoon het probleem want ik heb alle andere dingen geprobeerd nieuwe drivers noem maar op

Dus in het kort weet iemand een oplossing voor een Medion moederboord en een ATI 9800 pro kaart die problemen maakt en na enkele minuten vastloopt ook met 3dmark....... _/-\o_

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Hoe zit het met de temperaturen en de voltages? Een R9800 pro is wat dat betreft een flink hogere belasting dan een FX5200 :)

Verwijderd

Topicstarter
nou de temperaturen zijn normaal maar ook al zet ik de kast gewoon open en kan het goed gekoeld worden krijg ik het zelfde probleem.....

En kwa voeding zit het wel goed 400 watt ;)

Enige wat me opvalt is dat er gewoon veel mensen met hetzelfde probleem zitten die een medion moederboard hebben als je zoekt op medion en 9800 pro...

En als je op cybercom en 9800 zoekt krijg je 1 iemand met exact hetzelfde probleem als de mijne....

waar ik ook aan dacht misschien of ik doe bios van de moederboard zal flashen maar ik weet niet of dat helpt

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
welk merk 400 watt?
dat kan ook nog aardig wat schelen he :P
en als je zeker wil zijn van de koeling moet je gewoon de kast open zetten en er een kamerventilator op richten. succes iniedergeval :)

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:34
heeft die videokaart een aparte molex aansluiting net zoals bijv. je harddisk? Zo ja, kun je daar een overgebleven stekker van je voeding induwen (dit heb ik ook gedaan met mijn Medion moederbord en de bijbehorende 9600TX videokaart)

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

Topicstarter
wat ik ook heb gekeken is als de voeding te zwak zou zijn dat de kaart dan zichzelf zou uitschakelen maar dat ik ook niet het geval de koeling draait gewoon door maar de kaart schakelt zich dan gewoon uit en komt er een zwart beeld maar de koeling loopt gewoon door dus ik denk niet dat het een voeding probleem is en ik heb trouwens 2 verschillende voeding geprobeerd en nu heb ik die van Aopen en die draait altijd door zeggen ze hehehe ;) . Maar ik heb al boze e-mails naar medion en cybercom gestuurd en gebeld en ze zeggen dat ze over dit probleem hebben gehoord en ze wensen me succes :( :( :(

Wat een onzin zeg ik denk dat ik meer eisen ga stellen :r
Pagina: 1