Toon posts:

[IE6] Automatisch openen van Word file via intranet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een probleem waar ik maar niet uit kom. We zijn met een intranet applicatie bezig waarmee mensen kunnen zoeken in diverse word files. Ze krijgen na de zoekopdracht een lijst met relevante doc-files. Wanneer ik echter een file wil openen krijg ik altijd het volgende scherm:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.vdveen/pic00041.jpg

Ik krijg het maar niet voor elkaar dat ik dat vinkje uit kan zetten. Het vreemde is dat ik wanneer ik op het internet een doc file op een site zie staan, de pc hem wel gewoon meteen met Word start. Ik heb de locatie al aan de trusted site toegevoegd en ik heb de policy zoals hier staat aangepast. Maar niets helpt.

Weet iemand een oplossing?

Windows 2000 SP4 up-to-date, Office 2000 up-to-date en IE6 met laatste patches.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 18:22 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

IE Problemen mogen in SA :)

WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Kick

Verwijderd

Probeer het eens met Tools-Macro-Security... het kan zijn dat hij het te openen bestand als een soort macro ziet. Door hier de beveiliging op low te zetten heb je kans dat het document gewoon geopend wordt..... Je kunt hier ook nog trusted sites ingeven (andere tabblad)

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 28-08 14:49

André

Analytics dude

VBScript:
1
2
3
4
5
6
7
<script language="vbscript">
  sub OpenWord()
    set objWord = CreateObject("Word.Application")
    objWord.Visible = TRUE
    objWord.Documents.Open("bla.doc")
  end sub
</script>

HTML:
1
<a href="javascript:OpenWord()">Document</a>

Zo heb ik het opgelost op ons intranet :)