Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

nieuwe telefoon, 6610i goede keuze?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben van plan een nieuwe mobiel te kopen maar weet niet echt wat te kiezen. Opzich vond ik de Nokia 6610i wel een leuk ogend toestel ( camera, radio, infrarood verbinding, java apps) Ik wil wel één met camera maar verder ben ik niet echt veel eisend.

Nou zit ik met het budget maximaal op €250( liever rond de 200-225 ). Nou hoop ik dat een paar mensen mij advies hierover kunnen geven of dit toestel de moeite waard is of me misschien een ander type aan kunnen raden ( graag niet reacties van ik heb deze en ik vind hem goed maar kom dan met wat argumenten ).

Alvast bedankt voor alle moeite.

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:46

AMDFreak

Intel is zo..

Ik weet niet welke telefoon je nu hebt?
Maar ik heb zelf den 6610 *niet de i versie*
Heb hem gekocht icm een abbo, bevalt me prima :) Heb er totaal niks op aan te merken ;)

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

Topicstarter
heb nu een 3510i maar die gaat weg naar m'n moeder ( haar oude telefoon was kapot dus krijgt ze de mijne zodat ik een nieuwe kan kopen) .

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 19:19 ]

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik denk dat de 6610i een goeie opvolger is als je de 3510i gewend bent. T-Mobile heeft hem voordelig in een prepaid pakket trouwens: http://www.t-mobile.nl/pe...phonesprepaidoverview.asp

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
je zou eens moeten kijken op NieuweMobiel.nl

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:53
Wat voor mij een groot nadeel zou zijn aan die Nokia is het scherm. De 6610i heeft maar 4096 kleuren. De met de ingebouwde fotocamera gemaakte fotos kunnen dan ook niet op een fatsoenlijke wijze op het scherm getoond worden.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar een SonyEricsson T630. Die heb je al voor €200 sim-lock vrij en biedt veel meer dan deze Nokia..

Verwijderd

War Lord heb je al gekeken naar de Siemens CX65? Deze foon heeft een heel groot scherm. Nokia is 128*128 en de Siemens is 132*176. Ook is het een tft scherm in plaats van een cstn en heeft het 65000 kleuren ipv 4000. Verder heeft de Siemens een VGA camera, die kan zoomen (wel digitaal, maar togh :P ) en de Nokia maar een CIF camera, die niet kan zoomen. Een VGA camera is een stuk beter. Ook kan de Siemens filmpjes opnemen en de Nokia niet.... Als laatste.. de Siemens heeft 11 mb geheugen en de Nokia maar 4 .

Mij lijkt de keuze duidelijk... :+ Overigens kost de Siemens 233 euro en de de Nokia iets van 200 dus das t enige wat de Nokia voor heeft ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 20:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
GFM schreef op 26 juli 2004 @ 20:31:
Wat voor mij een groot nadeel zou zijn aan die Nokia is het scherm. De 6610i heeft maar 4096 kleuren. De met de ingebouwde fotocamera gemaakte fotos kunnen dan ook niet op een fatsoenlijke wijze op het scherm getoond worden.
Mijn voorkeur zou uitgaan naar een SonyEricsson T630. Die heb je al voor €200 sim-lock vrij en biedt veel meer dan deze Nokia..
vanuit het uiterlijk gezien vind ik die nokia mooier maar hmz inderdaad die sony heeft toch wat meer functies waaronder bluetooth, en dat scherm. Zit nogsteeds te twijfelen.

edit: ik denk dat de race nu tussen de sony en de siemens is. voordeel van de sony is dat hij bluetooth ondersteund en het de siemens het uiterlijk meeheeft. voor de rest zijn ze volgens mij vrij gelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 21:17 ]

Verwijderd

Als je hem vooral zakelijk wil gebruiken zou ik voor de Sony gaan ivm. bluetooth en het misschien iets zakelijkere uiterlijk. Wil je hem wat meer voor fun enzo gaan gebruiken zou ik de Siemens nemen ivm. de betere camera met videofuntie en het grotere geheugen en grotere scherm.

Verwijderd

Topicstarter
ik ga denk ik toch voor de sony ivm bluetooth. Jammer is dat de sony een kleiner geheugen heeft ( 2 tegenover 11 van de siemens ). Maar ik lees ook dat die siemens nogal eens vast wil lopen en de behuizing niet echt supersterk is.

• Matjan
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:35

Matjan

:D

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 22:49:
ik ga denk ik toch voor de sony ivm bluetooth. Jammer is dat de sony een kleiner geheugen heeft ( 2 tegenover 11 van de siemens ). Maar ik lees ook dat die siemens nogal eens vast wil lopen en de behuizing niet echt supersterk is.
Dat is zo...

Ik wilde de siemens testen (hij werd net geleverd) maar hij liep meteen vast!!!!
Het kleine geheugen van de SE is wel kut, want je kan maar een beperkt aantal foto's opslaan....

Na het wissen van alle overige thema's en beltonen en spelletjes heb je wel meer ruimte op je SE, dus dat is niet echt een groot probleem....

Schiedam | 4050 Wp ZZO

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:41
Vergeet de Motorola V525 niet, €149; groot scherm, camera en Bluetooth

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

En toen werd dit weer zo'n topic waarin iedereen zijn favoriete telefoon gaat opnoemen ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

Topicstarter
Gully schreef op 27 juli 2004 @ 12:18:
En toen werd dit weer zo'n topic waarin iedereen zijn favoriete telefoon gaat opnoemen ;)
valt wel mee, zolang ze maar een beetje argumenten geven is het toch ontopic?

en de motorola valt al direct af, ik heb het namelijk niet zo op die uitklap telefoons.

Verwijderd

AtHomer schreef op 26 juli 2004 @ 20:14:
Ik denk dat de 6610i een goeie opvolger is als je de 3510i gewend bent. T-Mobile heeft hem voordelig in een prepaid pakket trouwens: http://www.t-mobile.nl/pe...phonesprepaidoverview.asp
Slechtste provider van NL, ga rustig voor een ander met betere kwaliteit en verbinding.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 13:15:
[...]

Slechtste provider van NL, ga rustig voor een ander met betere kwaliteit en verbinding.
moet je toch beter kijken. t-mobile is staat op nummer 3 van de beste providers van nederland. Alleen kpn en vodafone zijn beter.

Edit: maar laten we het even ontopic houden het ging voornamelijk om de telefoon niet om de provider.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 13:35 ]

Pagina: 1