Jammer dat bij Delphi niet de source van het JPEG unit meegeleverd wordt (of ben ik gewoon scheel?), want ze zijn toch iets vergeten te implementeren: Het OnProgress event is prachtig om progressive JPEG's weer te geven, of om een progressbar mee te laten lopen wanneer je laadt vanaf een langzaam medium, maar wat ik wil is het kunnen stoppen met inladen.
Ik ben bezig met een simpele image-viewer, en als je van bestand naar bestand gaat, moet je niet eerst hoeven wachten tot de vorige ingeladen is, voordat je de volgende kan inladen.
Goed, het OnProgress event heeft dus geen parameter (of result) waarmee je em kan laten stoppen, en TJpegImage heeft ook niet een methode StopLoading ofzo.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Ik ben bezig met een simpele image-viewer, en als je van bestand naar bestand gaat, moet je niet eerst hoeven wachten tot de vorige ingeladen is, voordat je de volgende kan inladen.
Goed, het OnProgress event heeft dus geen parameter (of result) waarmee je em kan laten stoppen, en TJpegImage heeft ook niet een methode StopLoading ofzo.
Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
日本!🎌