[Shareaza] download oneindig...

Pagina: 1
Acties:

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 09:36
hallo

heb momenteel iets heel vaags voor met shareazaa (2.0.0), ben steeds tevreden geweest, maar nu kan ik ff niet volgen.

Het zit zo, telkens als de download 100% zal zijn, 699.5 van de 699.5, gaat hij telkens weer naar +/- 687 8)7 , dit is nu al enkele keren gebeurt. Het is dus een soort van oneindige lus en zo blijft ie natuurlijk maar downloaden. We spreken overigens over een .avi bestand ;)

Hoop dat iemand me kan helpen _/-\o_

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-08 16:01

Rannasha

Does not compute.

Ik ken het programma verder niet, maar een gokje is dat ie het bestand in delen binnenhaalt en dat het laatste deel alleen maar in corrupte vorm te vinden is op het netwerk en daarom gediscard wordt bij een hash-check ofzo. Gokje :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

• Frigolamptje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-08 09:36
Is idd in delen, lijkt nu net het eerste deel te zijn van de film. :/
Cd 2 (film is 2 cd's) is overigens ook bijna klaar, zal zien wat dat geeft.

Kan geen van beide delen overigens bekijken van te voren (voorvertonen, avi-preview, media player)

[ Voor 28% gewijzigd door Frigolamptje op 26-07-2004 16:52 ]

• Skerekrow
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-08 09:34
Idd ik gebruik ook een tijdje al shareazaa omdat het zo lekker retesimpel werkt met torrents en shit, maar dit hebk nog niet eerder gezien.

• Hoholi
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-12-2025

Hoholi

The only one

Gewoon laten doen; Geduld is goed in deze zaken ;) Wat betreft een previeuw probeer eens met http://www.videolan.org/

Religion is Opium for the Masses

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09-2025
Skerekrow schreef op 26 juli 2004 @ 16:51:
Idd ik gebruik ook een tijdje al shareazaa omdat het zo lekker retesimpel werkt met torrents en shit, maar dit hebk nog niet eerder gezien.
Ik heb er anders ook last van. Ik heb nu al een paar maanden geen shareaza meer gebruikt, maar ik heb het wel een paar keer meegemaakt. Even de Shareaza-fora op www.shareaza.com doorzoeken leverde op dat het inderdaad te maken heeft met de manier waarop Shareaza hashes checkt. Zoiets zou ook te maken kunnen hebben met een 'fake-hasher'. Maargoed, voor meer info kun je het beste even op www.shareaza.com kijken.

Tip: als je meerdere talen spreekt, kom je wellicht verder in je zoekopdracht. sommige mensen posten in het engelstalige forum toch gewoon in de eigen taal...
Pagina: 1