VGA ----> TV connector

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:45

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ik zoek een kabeltje die het vga signaal om kan zetten naar S-video of composiet. Ik heb namelijk een laptop gekocht (2e hands) waar geen tv-out op zit, maar wel een connector voor een tweede monitor, die dus een vga signaal geeft. Dit zou ik graag op de tv aansluiten zodat ik kan gamen en dvd/divx kijken op een iets groter scherm :)

Ik heb via de search hierover wel een topic gevonden, maar dit was meer een zelf-bouw connector.

Wie weet waar deze te koop zijn, en hoeveel deze kosten?

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
da's geen kabeltje; daarvoor heb je een omzetter nodig van VGA naar svideo/composite :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

HunterPro schreef op 26 juli 2004 @ 16:11:
da's geen kabeltje; daarvoor heb je een omzetter nodig van VGA naar svideo/composite :)
^^ Met stom. Die dingen zijn gewoon te koop...maar aardig aan de prijs helaas :(

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-08 18:57

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Mwa... er zijn best kabeltjes voor in elkaar te wrotten als je de oudere topics van GoT mag geloven:

[search=vga tv omzetter]

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:45

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
ik ben absoluut niet handig, dat wordt dus kijken van een klein schermpje of goedkoop een 21'' scherm op de kop tikken

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Je bent blijkbaar ook geen ster in het zoeken, want deze vraag komt geregeld voorbij hier op GoT...

Volgende keer aub je huiswerk maken voor je een topic overweegt te openen dus :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.