Ik had een eigenaarsbandje gehad van Floris voor gratis toegang + backstage en de hele rotzooi. Dus ik ben gegaan met een Powershot S50. Ik had de nacht daarvoor Ressureqtion gehad, 10 uur lang staan hakken, helemaal uit m'n dak, toen 6 uur geslapen en ik had geen spierpijn en was niet brak
Alleen 1 ding vergat ik wel: camera batterij opladen
Dus het zijn niet zoveel foto's, 14 stuks.

1.) Deze foto was een beetje mis gegaan, veel te onscherp
Dus heb ik zo geprobeerd er nog wat van te maken 

2.)

3.)

4.)

5.) Danny Howells, hij draaide een beetje house/club achtig. Klonk wel fijn, maar wat nog belangrijker was: dit was de leukste DJ draaiplek om te fotograferen. Je kon er ook goed bij.

6.)

7.) Geen idee wie dit was
Laatste foto gecropped omdat je als achtergrond een leeg strand kreeg (dat was namelijk de zijkant) en dat past niet echt bij de sfeer van deze foto.

8.) Bij welke tent dit was weet ik niet meer, kan nog wel is bij die gare R&B/rap tent zijn. Maar volgens mij hingen daar niet zulke grote strobo's, maar goed.

9.) Deze is gemaakt bij de DJ die hierboven naar voren buigt.

10.) Het begon toen weer te druppelen (maar het zette gelukkig niet door) en toen stond hij met z'n paraplu te dansen op het verhoginkje

11.) Deze heb ik flink moeten snijden vanwege een zwaar schuine horizon en dat meisje rechts wou ik er niet half op hebben. En uiteindelijk vind ik hem best leuk geworden, zo panorama met rechts de mensen op een verhoging.

12.) Mjah, ik heb gemengde gevoelens over deze foto. Aan de ene kant wel leuk zo tussen die steigers door, aan de andere kant heeft hij het volgens mij niet. Wat is jullie mening ?

13.) Ik kwam hier op het idee om de verlichting als het ware als kader te gebruiken

14.) Groot publiekje bij de Q-Dance tent.

1.) Deze foto was een beetje mis gegaan, veel te onscherp

2.)

3.)
4.)
5.) Danny Howells, hij draaide een beetje house/club achtig. Klonk wel fijn, maar wat nog belangrijker was: dit was de leukste DJ draaiplek om te fotograferen. Je kon er ook goed bij.
6.)

7.) Geen idee wie dit was
8.) Bij welke tent dit was weet ik niet meer, kan nog wel is bij die gare R&B/rap tent zijn. Maar volgens mij hingen daar niet zulke grote strobo's, maar goed.

9.) Deze is gemaakt bij de DJ die hierboven naar voren buigt.

10.) Het begon toen weer te druppelen (maar het zette gelukkig niet door) en toen stond hij met z'n paraplu te dansen op het verhoginkje
11.) Deze heb ik flink moeten snijden vanwege een zwaar schuine horizon en dat meisje rechts wou ik er niet half op hebben. En uiteindelijk vind ik hem best leuk geworden, zo panorama met rechts de mensen op een verhoging.
12.) Mjah, ik heb gemengde gevoelens over deze foto. Aan de ene kant wel leuk zo tussen die steigers door, aan de andere kant heeft hij het volgens mij niet. Wat is jullie mening ?

13.) Ik kwam hier op het idee om de verlichting als het ware als kader te gebruiken

14.) Groot publiekje bij de Q-Dance tent.
[ Voor 4% gewijzigd door JT op 26-07-2004 16:29 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning