Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
ik speel geen CS maar WON was de ingame browser ? als dit zo is kun je dan niet all seeing eye ofzo gebruiken ?
Won is niet de ingame browser. Won is de authenticatie die je hl-key checkt zodat je online kan spelen.
Misschien dat die servers via een soort van vpn spelen ? (aangezien network game nog wel werkt ?) of dat er een alternatieve won server bestaat ? Anders vrees ik dat je toch echt moet overstappen op 1.6 en steam. Verder zou je natuurlijk de admins van die 1.5 server een emailtje kunnen sturen. Ik geloof dat er altijd een server setting was zoiets als "admin_contact" oid.
Misschien dat die servers via een soort van vpn spelen ? (aangezien network game nog wel werkt ?) of dat er een alternatieve won server bestaat ? Anders vrees ik dat je toch echt moet overstappen op 1.6 en steam. Verder zou je natuurlijk de admins van die 1.5 server een emailtje kunnen sturen. Ik geloof dat er altijd een server setting was zoiets als "admin_contact" oid.
ik zag twee beren fout parkeren....
der is een manier om cs 1.5 te spelen zonder won maar via steam kijk hier maar eens naar. http://cs.jbdubbs.com/pn/...ex&req=viewdownload&cid=6
voor de echte die hards is er ook een te vinden voor 1.3 maar weet niet zo snel waar je die vandaan ken halen ik zou zeggen google it.
voor de echte die hards is er ook een te vinden voor 1.3 maar weet niet zo snel waar je die vandaan ken halen ik zou zeggen google it.
[ Voor 31% gewijzigd door mrboomblaster op 26-07-2004 19:22 ]
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Download je gewoon Steam man! Das veel beter ben je van a de problemen af!
Sec* heel erg bedankt
*= Hehehehe dat je je onder je normale naamt hebt geregged
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Pagina: 1