Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[ShS]Wijzigen survey

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wou een kleine update geven op een survey die ik een tijdje geleden heb geplaatst maar ik heb geen idee hoe dit moet :|.

Ik kan niks vinden in de FAQ en search levert ook niks op (er is vast we iets te vinden maar t lukt niet :P)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Zit er geen wijzig knopje bij jouw survey? Wel ingelogd zijn.

LinkedIn WoT Cash Converter

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben ingelogd en ik zie geen wijziging knopje, ik meende me ook te herinneren dat er een wijzigings knopje zat maar nu dus niet meer :P.

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Drie weken nadat je je reactie hebt geplaatst kan de reactie niet meer gewijzigd worden. Wel kan ik de oude reactie verwijderen, zodat je een "nieuwe" aangepaste versie kunt plaatsen. Echter heb ik daarvoor wel je FP-account en de desbetreffende reactie nodig. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Longbeard op 26-07-2004 15:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/shopsurvey/6381 -> Kink

UPDATE 26/7: Ik heb de bestelling geanuleerd en ergens anders de HD besteld. Ik heb ze een mailtje gestuurd en medegeldeeld dat ik mijn geld terug wou. Na 3/4 dagen werd hierop gereageerd (op dit soort mailtjes worden blijkbaar wel gelezen). Er werden excuses aangeboden en de HD werd zsm verstuurd. Helaas had die dus niet meer nodig... Gelijk teruggemaild om dit duidelijk te maken, hierop werd gerageerd met de mededeling dat het geld zou worden teruggestord. Maar ondertussen was de HD wel naar mij verzonden, aan de deur het pakketje geweigerd. Het is nu meer dat 2 weken na de toezeging dat ik mijn geld zou terug krijgen en heb niks ontvangen :( (ik heb onderhand alweer 2 mailtjes verstuurd)

-----

thx ;)

niet nodig deze smilies ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 26-07-2004 15:58 ]

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Ik heb het er even voor je bij ge-edit :)
Zie hier

Verwijderd

Topicstarter
thx
Pagina: 1