Toon posts:

Hogere resolutie instellen

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een resolutie instellen die hoger is dan 1024 x 768, maar die staat niet bij de instellingen, mijn video kaart en monitor moeten dit wel aan kunnen want ik Windows gebruik ik ook gewoon een resolutie van 1600 x 1200

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Heb je al aan de XF86-config file gedacht?

LinkedIn
Instagram

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Read The Fabulous Manual.

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

eigenschappen, instellingen, geavanceerd, beeldscherm, uitvinken: modi verbergen die dit beeldscherm niet kan weergeven ;)

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Verwijderd

Topicstarter
bonzaibuddy schreef op 26 juli 2004 @ 14:44:
eigenschappen, instellingen, geavanceerd, beeldscherm, uitvinken: modi verbergen die dit beeldscherm niet kan weergeven ;)
Ik heb dus mandrake 10 en ik geloof dat het er hier niet zo staat, ik kan het iig niet vinden *-)

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Een kwestie van instellen in het juiste configuratiebestand, zie ook Remy zijn tip. Iets dat met wat gegoogle/gelees wel gevonden moet kunnen worden lijkt mij, en anders staat het vast in de docs van mandrake.
Ohja, bonzaibuddy: het heeft natuurlijk geen enkele zin de procedure voor een willekeurige windowsversie op te lepelen hier, kijk voortaan even in welk subforum je zit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.