Ik wil een resolutie instellen die hoger is dan 1024 x 768, maar die staat niet bij de instellingen, mijn video kaart en monitor moeten dit wel aan kunnen want ik Windows gebruik ik ook gewoon een resolutie van 1600 x 1200
eigenschappen, instellingen, geavanceerd, beeldscherm, uitvinken: modi verbergen die dit beeldscherm niet kan weergeven
There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.
Ik heb dus mandrake 10 en ik geloof dat het er hier niet zo staat, ik kan het iig niet vinden *-)bonzaibuddy schreef op 26 juli 2004 @ 14:44:
eigenschappen, instellingen, geavanceerd, beeldscherm, uitvinken: modi verbergen die dit beeldscherm niet kan weergeven
Een kwestie van instellen in het juiste configuratiebestand, zie ook Remy zijn tip. Iets dat met wat gegoogle/gelees wel gevonden moet kunnen worden lijkt mij, en anders staat het vast in de docs van mandrake.
Ohja, bonzaibuddy: het heeft natuurlijk geen enkele zin de procedure voor een willekeurige windowsversie op te lepelen hier, kijk voortaan even in welk subforum je zit.
Ohja, bonzaibuddy: het heeft natuurlijk geen enkele zin de procedure voor een willekeurige windowsversie op te lepelen hier, kijk voortaan even in welk subforum je zit.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()