Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

verwijderen van as3 van IC's

Pagina: 1
Acties:

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Ik zit met een gruwelijk probleem, na veel modden net voor de 1e keer me pc opgestart, maar de videokaart geeft allemaal verticale strepen. Ik denk dat het komt doordat er AS3 tussen de pinnetjes van de geheugen IC's is gekomen. dat is op zich niet geleidend, maar wel capacitief. Als ik de koelblokjes heen en weer schoof bewogen de strepen op het scherm ook.

Is er een middeltje waarmee ik makkelijk de AS3 oplos of tussen de pinnetjes wegveeg? anders heb ik echt een probleem want vrijdag moet ie mee naar campzone :P

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 13:18
Volgens mij kan je met thinner wel dat spul oplossen... dat gebruik ik in ieder geval altijd om proc's schoon te maken als ik er een nieuwe koeler op zet.. :)

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-11 21:52
Iets van een wattenstaafje icm Wasbenzine :?

..::System Specs::..

• DrNizeGuy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:52
Ik hoop voor je dat dat het is, niet perongeluk zo'n inimini weerstandje of IC ergens eraf gestoten? Dat had ik dus laatst, je hebt meteen niks meer aan je kaart :/

Maar met wasbenzine en wattestaafjes moet het wel lukken.

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
okee ga ik dat zo proberen, ik heb hem net IIG met een natte doek schoongeveegt, op zich kwam er al best een zooi vanaf (t water was net vloeibaar zilver :D ) dan zal ik ook nog even wasbenzine proberen :) thinner is misschien iets te aggresief.

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
Nou ;( heb em dus eerst met een natte doek, laten drogen en toen met wattenstaafje+wasbenzine gedaan, de pinnetjes zagen er allemaal weer best schoon uit, maar t beeld leek alleen maar erger. Denk dus dat ie een statische schok heeft gehad ofzo. mooi kut dus :P

• peddro
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-11 11:24

peddro

Iets met muziek & ontwerp.

das wel minder ;(

• mae-t.net
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
wasbenzine kan schade doen... isopropylalcohol of (niet smerende) contact cleaner is hier veel beter voor. Misschien is het nog niet te laat en kan je met flink spuiten/spoelen het zilver tussen en onder de pennetjes uitkrijgen. Pas wel even op met vonken en open vuur...

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
okee, maar ik heb t idee dat t zilver wel allemaal weg is, IIG minder, maar t beeld is nog net ze sterk verminkt. Ik ga nog wel wat proberen, maar ik ga alvast maar wat videokaart reviews lezen :P

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11:51
Klinkt raar, maar probeer eens iets zoals een refill aanstekergas, of kauwgom verwijderaar, Co2 brandblussert ofzo.. Dat spul koelt onwijs af als je dat op 1-2CM van je mem op het mem spuit, en dan vloeit de AS makkelijk weg. Ik heb het zelf ondekt toen mijn PC in de fik stond en ik de AS van het mem op de VGA naar beneden zag vloeien, toen ik met een brandblusser die de boel afkoelt probeerde te blussen.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• _ferry_
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Topicstarter
okee, ik heb een co2 fietspomp :) zal t ff proberen :P

• virus.elektro
  • Laatst online: 18:20

virus.elektro

profesionele monitor sloper

_ferry_ als je nog een keer wat in moet bouwen ik heb hier een antistatisch armbandje liggen wat je kan lenen van me.

heb je toevallig de proc of andere ic's aangeraakt met je vinger.

* virus.elektro heeft heel wat radio's de geest zien geven door mensen die dachten dat ze ic's zo even met hun vingers konden aanraken

elektrotechniek is leuk (nog wel). ik ga dus weer verder met leuke dingen ontwerpen. amd 2200+ 256mb 333mhz,gf4 440mx, 120gb,16X dvd. jarr-url

Verwijderd

ik heb zoiets gehad met een fx5200, er zat wat koelpasta tussen die soort 'pootjes' van de mem. dat spul geleide dus ook en ik kreeg ook artifacts...

ik had met een naald eerst een beetje de 'grotere' deeltjes koelpasta tussen de pootjes gedaan en toen met een wattestaafje en een beetje wasbenzine voorzichtig overheen gegaan...

en geen artifacts meer :D
Pagina: 1