Toon posts:

Gedrag toezichters op tweakers

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Laat ik allereerst voorop stellen dat ik een groot liefhebber ben van tweakers en er vaak goede adviezen vandaan heb gehaald, toch moet mij het volgende even van het hart.
De goden die rondsurfen op dit forum, ik bedoel de mensen die zich het recht ontlenen topics voor wat voor reden dan ook op slot te gooien, oordelen mij een beetje te makkelijk.
Ik kan me voorstellen dat mensen zich aan richtlijnen moeten/willen houden, alleen het hangt een beetje van de mentaliteit af hoe je deze regels ziet.
Ik kan me voorstellen dat een forum zoals tweakers natuurlijk door state of the art IT professionals wordt onderhouden die er alles van weten, moeilijk is dan misschien om te bevatten dat niet iedereen dat voorrecht heeft.
Ik vind het jammer, om het meer nederlands te zeggen arrogant, dat bij het minste of geringste er een slot op een topic wordt gegooid omdat net diegene de vraagstelling niet helemaal begrijpt.
Hier komt ongetwijfeld ook direct een slot op, zou ik misschien ook wel doen als ik me aangesproken voelde, maar ik vind toch dat het even gezegd mag worden.
Voor de rest vind ik het forum en iedereen die er normaal gebruik van maakt een dikke aanwinst voor de ICT wereld.

Vriendelijke groeten,

Johan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:13

André

Analytics dude

Deze zogenaamde arrogante houding lijkt arrogant omdat het zo overkomt op de computer leek. Er wordt hier gewoon van je verwacht dat je al een bepaald nivo hebt en niet zomaar klakkeloos een topic opent. Doe je dat wel wordt je topic vaak snel gesloten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
anders mail je blaataaps zelf toch even tegen dat slotje ? (Linux openexchange interface?)

[ Voor 27% gewijzigd door SileX op 26-07-2004 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij doel je voornamelijk op je eigen slotjes, magoed :P

Ik ga niet oordelen over de terechtheid van die slotjes bij jou, dat moeten de moderators maar doen.

Geloof me, als 'gewone gebruiker' van GoT dank ik de hemel op mijn blote knietjes dat hier stevig gemodereerd wordt (al ben ik het ook niet altijd met alles eens). Want er wordt flink wat rommel op dit forum gegooid als er niet gemodereerd wordt, en dat komt de kwaliteit van het geheel niet ten goede.

Ik heb sterk de indruk dat dit forum steeds drukker wordt, en dat er steeds meer topics vol met zinloos geblaat komen die ook nog eens doorspekt zijn met lelijk en incorrect taalgebruik.
Wat mij betreft mag het nog best wat strenger, dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El Reino
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11-2024
Is dit hier wel het goede forum voor....neigt een beetje naar Lieve Adjes vind ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2022
het is idd zo dat n00bs een btje hardhandig wordt aangepakt om te stimuleren dat ze eerst basis kennis opdoen op bijv. www.beginnersweb.nl voordat ze meteen gaan zeuren dat hun pc het niet meer doen. Het eerst zelf zoeken wordt sterk gestimuleerd. Als je iedereen op z'n wenken met bedienen dan kan je een lange rotzooi forum verwachten.
Dus ik ben tot nu toe redelijk tevreden met het niveau van de moderaties.

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Het kan wellicht beter naar Lieve Adjes idd. Misschien dat je dan kan vermelden wat precies je bezwaar is (nu is het een groot schot voor open doel) en die gasten die topics maar zitten te sluiten naar eigen goeddunken noemen we gewoon moderators ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-09 17:21

Nik

Ik denk dat 'ie het algemeen bedoeld.

En af en toe ben ik er ook wel mee eens hoor dat er een slotje gegeven wordt, ookal is het vaak te snel. Als je wat lager hier rondloopt, ga je ook modneigingen krijgen (heb er al een PM voor gehad :'( ). Sommige mensen stellen zulke vreemde vragen, met vage topic titels.

Ik onderhoud zelf ook meerdere forums, en ja, mensen klagen ook over slotjes. Maar ik doe dat puur om zo het forum overzichtelijk te houden.

Als iedereen maar een vage topic titel zou bedenken, een TS van 0,0 niveau, dan is het snel gedaan met GoT. Enig iedee hoeveel er hier wel niet gepost wordt? En topics schieten als paddestoelen uit de lucht...

Accepteer het gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

El Reino schreef op 26 juli 2004 @ 14:27:
Is dit hier wel het goede forum voor....neigt een beetje naar Lieve Adjes vind ik..
Daar begint het al... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

De mensen die hebben zitten roepen 'wellicht beter naar LA' hadden beter een TR aan kunnen maken, dat houdt het topic 'schoon' ;)

Alsnog move SG > LA. Op de TS reageer ik zodadelijk :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:33
Opzich kan ik het gedrag van moderators wel begrijpen:
Om te voorkomen dat het hier een echte bende wordt met soortgelijke topics worden topicstarters geacht eerst een en ander zelf te onderzoeken of topics door te nemen alvorens er zelf een te openen....

Toen ik hier net nieuw was zijn er ook diverse topics gesloten en als ik er achteraf op terug kijk is het ook wel terecht dat die gesloten werden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Johan46, ik neem aan dat het om dit gesloten NOStopic van jou gaat? Linux openexchange interface?. De reden dat die dicht is gegaan, geeft blaataaps prima aan in zijn sluitmessage, over eigen inzet/voorwerk.

Aangezien dit dus meer een klaagtopic over dat slotje lijkt ipv een onderbouwd kritisch topic, doe ik deze dicht :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.