Ik heb hier een Brother 1470N en die probeer ik aan een computer te hangen. Voorheen hing ie in een netwerk, maar hij staat nu op een andere plaats, zonder netwerk.Nu wil ik hem dus via een paralelle- of USB-interface met de computer verbinden. Ik heb alleen geen idee welke kabel ik hiervoor moet gebruiken en de winkels waar ik hier ben geweest konden me er vreemd genoeg niet mee helpen, zonder dat hele ding mee te sjouwen. Toen ben ik de Brother manual gaan lezen, maar daar stond niet meer dan dat het via paralel of usb kon en dus niet via wat voor.
Nu ben ik al twee keer kabels wezen halen, om er thus achter te komen dat het de verkeerde waren. Weet iemand toevallig uit ervaring welke kabel ik precies nodig heb, dus graag met artikelnummer en zo, dan gaat het tenminste nu in een keer goed. Alvast bedankt.
Nu ben ik al twee keer kabels wezen halen, om er thus achter te komen dat het de verkeerde waren. Weet iemand toevallig uit ervaring welke kabel ik precies nodig heb, dus graag met artikelnummer en zo, dan gaat het tenminste nu in een keer goed. Alvast bedankt.