Toon posts:

XP Melding:De lees of schrijfbewerking ("read") op het geheu

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
:) Hellup!!! Ik heb mijn pc compleet opnieuw geinstalleerd, werd gek van alle adware!!! Ondanks Norton en Noadware. Nu geeft XP heel vaak de volgende melding: De instructie op 0x0000 verwijst naar geheugen op 0x0000000c

Klik op ok om het programma te beëindigen. Klik op annuleren om fouten op te sporen in het programma. De adressen zijn variabel ook de executables waar het dan om gaat!

Het rare is dus dat het nu heel vaak voorkomt NADAT ik mijn pc opnieuw heb geinstalleerd...

Wie weet wat er aan de hand is? :) :)

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Geef eens wat specs van je pc als eerste. Heb je al wat tests gedraaid om te kijken of je hardware nog goed is (zoals memtest onder andere)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Verwijderd

Topicstarter
Mijn specs...

Asus P4P800
Intel P4 2,4 GHZ
2x256 DDR Twinmos + 2x512 DDR Twinmos (3200)
128 Nvidia video
120 GB Maxtor S-ATA

Maar ik heb memtest een keer getest, maar hoe het precies werkt weet ik ook niet, duurt alleen erg lang!!! waar moet ik op letten?

Verwijderd

Systeem instabiel door OC? Wat zijn je temps en voltages?

Verwijderd

Topicstarter
CPU temp gemiddeld: 30 graden (soms 35->hele nacht laten draaien)
Memory: blijft op 40, 41,42, 43 schommelen...
voltage zit plus minus op 12 volt (12,099)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 14:02:
CPU temp gemiddeld: 30 graden (soms 35->hele nacht laten draaien)
Memory: blijft op 40, 41,42, 43 schommelen...
voltage zit plus minus op 12 volt (12,099)
Daar ligt het dus niet aan... Is het systeem nieuw?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

weep123us, loop Windows XP en 2000 BSOD guide uit WOS eens door met de foutmelding uit je topicstart (0x0000000c etc) en kijk eerst eens wat daar uit komt :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het eens proberen!

Verwijderd

Maar ik heb memtest een keer getest, maar hoe het precies werkt weet ik ook niet, duurt alleen erg lang!!! waar moet ik op letten?
Die memtest hoort lang te zijn :) Ligt niet aan je comp. Tip: laat hem gewoon een nachtje aan staan en laat die memtest lopen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Systeem is precies een jaar oud!!! 2x512 is ongeveer 6 mnd oud

Verwijderd

Topicstarter
Wat is het gemiddelde temperatuur van geheugen dan?

Verwijderd

Topicstarter
Memtest v3.0 loopt nu (werk vanaf een ander pc). Waar moet ik op letten?

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Ehm, weep123us, elke keer opnieuw posten staat nogal prutserig, zeg maar ;) Nu staan er 3 posts onder elkaar van jou, die allemaal prima in 1 post hadden gekund, door middel van de editknop rechts van je post :) Let daar op graag, anders staan er straks 6 of 10 posts van jou onder elkaar met 1 regel en vind niemand dit topic de moeite meer waard. Iets om in gedachten te houden ;)

Lees ook Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens goed door, dan weet je hoe het er op zo'n groot forum als dit aan toe gaat :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 14:16:
Memtest v3.0 loopt nu (werk vanaf een ander pc). Waar moet ik op letten?
Na een paar uur kijken of als het programma aangeeft dat er fouten zijn gevonden ;)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is niet de manier om een "Help, mijn PC doet het niet!" topic te starten. We kunnen nergens uit de topicstart afleiden of je überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot dit probleem. Neem eens het Beleid van dit subforum aandachtig door wat betreft dit soort problemen.

Neem ook voortaan de "Let op" tekst bovenaan in de New Topic door eer je een topic opent. Dit stukje tekst staat er echt niet voor de sier. Daarin staat o.a. dat je de faq forumgedrag moet kennen voordat je een topic opent en daarin staat heel duidelijk beschreven wat we hier op GoT van de gebruikers verwachten wat betreft de voorbereiding en het maken van een topic :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.