Volgens mij is er een fout opgetreden in de prijslijsten bij Intercom mailorder... Ze hebben op hun intro pagina de 1.1 GHZ Thunderbird staan voor 775, en in de lijsten staat ie voor 575... En in pricewatch zitten volgens mij twee personen de prijzen steeds te updaten.... vreem
Klopt, heb 't ook gezien, maar in de prijslijst zelf van intercom istie ook F575,- en op de voorpagina niet, vreemde zaak
WOensdag met z'n allen bellen naar die winkel en gelijk bestellen... Want wat er in je prijslijst op het web staat is ook bindend.. .Yihaaaaaa 1.1 GHZ voor 575...
575 kun je waarschijnlijk wel VERGETEN...Prijzen
-Alle prijzen op de Intercom site zijn, inclusief BTW, in Nederlandse guldens en exclusief verzendkosten..
-Genoemde prijzen en artikelen zijn onder voorbehoud.
Verwijderd
Yeah, sure en ik ben Sinterklaas. (Eh, wacht ff, dat ben ik ookOp maandag 25 december 2000 23:19 schreef Rebasser het volgende:
WOensdag met z'n allen bellen naar die winkel en gelijk bestellen... Want wat er in je prijslijst op het web staat is ook bindend.. .Yihaaaaaa 1.1 GHZ voor 575...
klopt ja... de prijzen zijn onder voorbehoud... De situatie is in the States anders, als een prijs op een website verschijnt moeten ze het ook voor die prijs verkopen...
Niemand heeft zeker op bestellen gedrukt, online voor... 875 
PS sinterklaas alles kids met de familie
PS sinterklaas alles kids met de familie
Verwijderd
Die intercom mailorder heeft nog nooit foutloze prijslijsten gehad, toen ik es een bestelling wilde doen zaten er zelfs 2 fouten in. degene die daar met die site bezig is is volges mij gewoon iemand die ze bij de josti band hebben weggeplukt ofzo.
Verwijderd
LOLOp dinsdag 26 december 2000 00:12 schreef janneke het volgende:
Die intercom mailorder heeft nog nooit foutloze prijslijsten gehad, toen ik es een bestelling wilde doen zaten er zelfs 2 fouten in. degene die daar met die site bezig is is volges mij gewoon iemand die ze bij de josti band hebben weggeplukt ofzo.
Pagina: 1