Toon posts:

SpeedTouch 570 Wireless ADSL Router: webinterface?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goeiedag..

Wat ik niet op de site kon vinden, maar wel enigszins voor vanzelfsprekend aannam, is het volgende: Heeft de SpeedTouch 570 Wireless ADSL Router een webinterface om een en ander in te stellen? Zijn broertje, de 510 (die ik zelf nu heb) heeft dit namelijk wel, en dit is bere-handig.

Kan het zo snel even niet vinden...

Iemand?

• slaay
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-02 16:44

slaay

Natuurbeleven.com

Handleiding? Open je browser en ga naar 10.0.0.138 (als dat het ip van je router is).

Dich bis echt unne foëzen haas

Verwijderd

Topicstarter
ja.. zover was ik ook nog wel. Maar dat wil ik uiteraard van tevoren weten, voordat ik ´m aanschaf! Ik wil simpel plug/play interactie. Ding aansluiten op UTP. Vervolgens met m´n vaste pc instellen. Dan loskoppelen, wireless aan en hopsakee.

Dan moet ik uiteraard wel van tevoren weten of er een webinterface in zit, en niet pas als ik ´m gekocht heb.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:48

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Wat je natuurlijk ook had kunnen doen is even de handleiding ervan downloaden op de site van KPN en dan zie je in die handleiding vanzelf dat ie een webinterface heeft.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Probeer je via het wireless verbinding te krijgen ?
Het kan zijn dat het voor veiligheids overwegingen geblokeerd is :o

Verwijderd

Google : http://www.speedtouchdsl.com/pdf%5Cdatasheet570.pdf

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 13:17 ]

• mol99
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-01 20:03
Hij heeft een webinterface net als de 510.
Leuke site waar je hem alvast kunt bekijken: http://www.webblernet.nl/
Ga naar Webinterface Modems en vervolgens naar de 570!
Pagina: 1