Toon posts:

Probleem met taskmanager pop up

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Recent heb ik mn computer helemaal opnieuw moeten instaleren (windows XP) omdat er virussen op zaten. Ik heb de C drive geformateerd en Windows XP geinstalleerd.
Nu ik alles weer heb geinstalleerd heb ik een probleem dat ik zowel het popup menu van taskmamager als het pop up van mn AVG control center direct na aanklkken c.q. an CTRL+ALT+DEl zie opkomen en weer verdwijnen.
Ook geeft hij regelmatig een pop up dat ik een trojanhorse viruis heb en dat ik AVG moet runne om het te verwijderen echter ik kan geen AVG runnne omadt het steeds verdijnt , ook in safe- mode.
Ik heb al diverse on line scans gedaan en spyware and trojan removers toegepast
maar het probleem blijft.
Kan iemand mij helpen
Arjan

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

Post eens een hijackthis log, want waarschijnlijk heb je wel weer een virus te pakken. Hijackthis kan hem als het goed is uit de startup verwijderen.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 02:26
Ik gok dat je weer besmet bent (het niet kunnen runnen van AVG zegt al genoeg) met virussen en spyware.
Als al die anti-spyware en antivirus dingen niet meer helpen kun je het beste de boel weer formatteren, en dan zorgen dat je vanaf he begin af aan al een firewall en antivirusprogramma hebt draaien..

Verwijderd

Wat zegt je virusscanner? hoe heet die virus?waar is ie geinstaleert?

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:00
ALs je overnieuw Windows installeert installeer dan eerst een firewall en anti virus voordat je het internet op gaat.
Pagina: 1