Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag over Blowhole en Plexiglas

Pagina: 1
Acties:

• new_born89
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:18
Ik wil een blowhole gaan maken voor mijn 80 mm fan, bij deze fan heb ik de schroefjes gekregen. Maar die schroefjes passen ook niet in de gaatjes van mij van. Miss beetje rare vraag maar hoe zet je de fan nou vast? alleen die schroefjes is niet genoeg (Beetje n00b vraag B) )

En wat vinden jullie de beste manier om je plexiglas aan je zijpaneel te bevestigen als je het niet in de window kan plaatsen. Alvast bedankt voor je reactie!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-11 20:22

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

new_born89 schreef op 26 juli 2004 @ 11:30:
Ik wil een blowhole gaan maken voor mijn 80 mm fan, bij deze fan heb ik de schroefjes gekregen. Maar die schroefjes passen ook niet in de gaatjes van mij van. Miss beetje rare vraag maar hoe zet je de fan nou vast? alleen die schroefjes is niet genoeg (Beetje n00b vraag B) )

En wat vinden jullie de beste manier om je plexiglas aan je zijpaneel te bevestigen als je het niet in de window kan plaatsen. Alvast bedankt voor je reactie!
Hoezo passen de schroefjes niet? :D Ze kunnen wel eens moeilijk gaan, zoals die van mijn coolermaster v/d week, maar gewoon zorgen dat ze er recht ingaan en ff goed hard doordraaien dat moet zat zijn (strak aandraaien).

Wat betreft plexiglas, dat kan met rubberen profielen waar je het plexiglas in kan hangen. Verder weet ik er ook niet zo veel van, nog nooit gedaan :)

Nu ook met Flickr account

• tafkaw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:39
plexi kun je vastschroeven, poppen, kitten, met dubbelzijdig plakband....

fan kun je vastzetten met de schroefjes die erbij zaten, gaan wel eens zwaar maar dat komt omdat het zelftappers zijn... Anders kun je altijd nog m4 boutjes halen bij de "dat zeg ik..."

Verwijderd

Je kan ook gewoon nieuwe moeren en bouten kopen, werkt altijd..