Steeds vaker kom ik mezelf tegen en ik heb daarom besloten me wat meer te willen verdiepen in spiritisme, fylosofie, psychologie e.d. Nu zijn de drie genoemde dingen al studies op zich; daarom ben ik ook op zoek naar misschien wat meer algemene boeken over 'dit soort' onderwerpen. Ik kan niet goed omschrijven naar welke boeken ik dan op zoek ben, maar dat komt omdat ik niet weet wat de beste start is, of kan zijn voor mij..
Ik ben in ieder geval op zoek naar een helder geschreven, Nederlands boek (of boeken) en ik wil er de tijd voor nemen om me hier eens in te verdiepen. het moet niet te oppervlakkig zijn, want ik wil er ook zeker wat van leren. Ik noem hierboven 3 onderwerpen, maar de basis van deze drie is wat mij raakt. Laten we zeggen: 'waarom zijn wij hier', of een opmerking als: 'wat is het doel van het leven', dat soort dingen. Wat me erg bezighoud is het gevoel wat besproken wordt in de post: 'Er is... meer?' in Wetenschap & Levensbeschouwing.
Iemand tips over welk boek(en) ik mee zou kunnen beginnen?
Ik ben in ieder geval op zoek naar een helder geschreven, Nederlands boek (of boeken) en ik wil er de tijd voor nemen om me hier eens in te verdiepen. het moet niet te oppervlakkig zijn, want ik wil er ook zeker wat van leren. Ik noem hierboven 3 onderwerpen, maar de basis van deze drie is wat mij raakt. Laten we zeggen: 'waarom zijn wij hier', of een opmerking als: 'wat is het doel van het leven', dat soort dingen. Wat me erg bezighoud is het gevoel wat besproken wordt in de post: 'Er is... meer?' in Wetenschap & Levensbeschouwing.
Iemand tips over welk boek(en) ik mee zou kunnen beginnen?