@home basic met breedband snelheid

Pagina: 1
Acties:

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-02 17:24
Ik heb in mei m'n breedband abbonnement bij @home laten omzetten naar een basic abbonnement voor 29.95/maand. Nu heb ik tot nog toe de snelheid van breedband (met oudste model com21 modem) 540kbyte/sec dwn 28kbyte/sec up.

Ik heb modem al gereset maar blijf dus breedband snelheden houden.

Vraag is: Wat te doen? Keurig melden of gewoon lekker doorgaan zo? Kunnen ze me extra kosten aanrekenen dat de snelheid nog steeds op breedband niveau is?

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-11-2025

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Lekker doorgaan lijkt me.... Jij hebt opgezegd. Wat zij daar vervolgens mee doen is aan hun.

Hoe zit het met de e-mail-adressen? Heb je er nog steeds 5?

Btw... wat versta jij onder het 'oudste model' com21 modem? * WFvN heeft wel eens de oudste gezien die @Home gebruikt heeft in de testfase

Verwijderd

Ik zou het laten doorgaat hoor :)

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-02 07:10
Ze kunnen je toch niet extra daarvoor gaan rekenen, vooral niet als je doet alsof je er geen verstand van hebt. Ik bedoel, mijn ouders zouden bijvoorbeeld niet merken of ze nu met 540k/s downloaden of met 250 k/s....

• Hoicks
Ik gebruik maar 1 e-mail adres van @home (voor facturatie en info). Voor webspace heb ik eigen domein en ben dus niet afhankelijk van @home.

Oudste com21 is die dunne. Daarna kwam er een dikke com21 en daar weer na motorola sufboards a.f.a.i.k.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Hoicks schreef op 26 juli 2004 @ 10:51:
Ik gebruik maar 1 e-mail adres van @home (voor facturatie en info). Voor webspace heb ik eigen domein en ben dus niet afhankelijk van @home.
Check anders eens hoeveel adressen je kan aanmaken.... Ook daarmee weet je mogelijk weer wat meer.
Oudste com21 is die dunne. Daarna kwam er een dikke com21 en daar weer na motorola sufboards a.f.a.i.k.
De dikke is bij mijn weten dus de oudste. Die werd gebruikt bij de testfase in Hengelo. Ik heb mijn com21 veel later gekregen en dat is toch echt een dunne.
(en met dik heb ik het ook echt over dik.... 2x zo dik als de dunne com21 en zo'n beetje bijna 3x zo dik als de Motorola als ik me niet vergis)

[ Voor 11% gewijzigd door WFvN op 26-07-2004 10:53 ]

• Hoicks
WFvN schreef op 26 juli 2004 @ 10:53:
[...]

Check anders eens hoeveel adressen je kan aanmaken.... Ook daarmee weet je mogelijk weer wat meer.

[...]

De dikke is bij mijn weten dus de oudste. Die werd gebruikt bij de testfase in Hengelo. Ik heb mijn com21 veel later gekregen en dat is toch echt een dunne.
Ik zal vanmiddag inderdaad eens proberen hoeveel mail adressen ik kan aanmaken.

Ik heb mijn modem direct gekregen na de testfase in Hengelo en da's een dunne. die dikke modem's zijn voorbereid voor telefonie over de kabel (die module kan er nog ingebouwd worden voor zover ik weet)

Iedereen die na mij op @home is aangesloten heeft een dikke.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoicks op 26-07-2004 11:08 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-02 17:02

André

Analytics dude

Hoicks schreef op 26 juli 2004 @ 10:47:

Vraag is: Wat te doen? Keurig melden of gewoon lekker doorgaan zo? Kunnen ze me extra kosten aanrekenen dat de snelheid nog steeds op breedband niveau is?
Sowieso door laten gaan, jij hebt daar helemaal geen verstand van ;) dus je kon het nooit weten. En je hebt getekend voor het Basic abonnement.

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

André schreef op 26 juli 2004 @ 11:01:
[...]

Sowieso door laten gaan, jij hebt daar helemaal geen verstand van ;) dus je kon het nooit weten. En je hebt getekend voor het Basic abonnement.
Bovendien... houd jij constant in de gaten hoe snel de verbinding is? (okee, een beetje tweaker zal dat best doen maar vast niet iedereen)

Volgens mij moet je het beschouwen als 'achterstallige betaling' want als het bij jou net zo geweldig is geweest als bij mij gedurende een lange tijd..... :|

* WFvN is begonnen met soms meer dan 500 kB/s maar minder dan 400 kB/s was een zeldzaamheid in het begin terwijl later een snelheid van meer dan 200 kB/s een zeldzaamheid was :|

• Hoicks
WFvN schreef op 26 juli 2004 @ 11:08:
[...]
* WFvN is begonnen met soms meer dan 500 kB/s maar minder dan 400 kB/s was een zeldzaamheid in het begin terwijl later een snelheid van meer dan 200 kB/s een zeldzaamheid was :|
Ik heb nooit problemen met de verbinding, die is altijd zeer goed geweest. Problemen bij @home waar ik steeds tegenop liep:

Verhuizen, geen aansluiting kunnen krijgen in huis terwijl onder en naaste buren allebei @home hebben en wij kunnen bellen via Twinner. Heb toen ik ging samenwonen 3maand geen @home gehad omdat ze niet wisten of de aansluiting wel realiseerbaar was.

offtopic:
BTW wfvn Kom je uit Hengelo? Waar woon je?
Pagina: 1