Toon posts:

Yakumo Mega-Image 57 snel leeg?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Yakumo Mega-Image 57 digitale camara 5.0 mega pixels.
Als ik er 5 foto's mee gemaakt hebt dan zijn de 2 AA-batterijen al weer leeg.. :( dat lijkt mij niet echt normaal.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben :?

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 22:47
Welke batterijen gebruik je?
Digicam's zijn ontworpen om oplaadbare batterijen te gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
Er zaten standaard 2 penlites bij van Duracell en ik heb nog 2 oplaadbare batterijen geprobeerd. En er zit een SD kaartje in van 256 Mb.

Verwijderd

Fire69 schreef op 26 juli 2004 @ 10:43:
Welke batterijen gebruik je?
Digicam's zijn ontworpen om oplaadbare batterijen te gebruiken.
Nee, digicams gebruiken zoveel stroom dat speciaal ontworpen batterijen nodig zijn.........

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er mensen die er zo een hebben, en hoe lang kunnen ze met een batterij doen....?

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:56

Rudedadude

Maybe we were born to run

Normaal gesproken als je oplaadbare Nimh batterijen met een capaciteit van rond de 2000 mah gebruikt zou je het langst met een setje batterijen moeten kunnen doen. Misschien waren de oplaadbare batterijen die je gebruikte niet goed opgeladen of geen Nimh?

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mmm, voor digicams zijn HIGH ENERGY oplaadbare batterijen echt aan te raden, 1800mAh daar begin te te denken aan "redelijk lang" gebruik.

Er zijn een paar uitzonderingen, sommige goedkope cameras zijn berucht geweest om zelfs de beste batterijen er ZEER snel doorheen te trekken.

Zelf heeft mijn foto camera gewoon een accu-tje van de maker zelf. En die houdt het best lang uit, heb zelf ook gewoon Viewfinder Mode waardoor ik de LCD scherm niet gebruik en NOG langer kan werken!

There is no place like ::1

Verwijderd

swampy schreef op 26 juli 2004 @ 11:49:
Mmm, voor digicams zijn HIGH ENERGY oplaadbare batterijen echt aan te raden, 1800mAh daar begin te te denken aan "redelijk lang" gebruik.

Er zijn een paar uitzonderingen, sommige goedkope cameras zijn berucht geweest om zelfs de beste batterijen er ZEER snel doorheen te trekken.

Zelf heeft mijn foto camera gewoon een accu-tje van de maker zelf. En die houdt het best lang uit, heb zelf ook gewoon Viewfinder Mode waardoor ik de LCD scherm niet gebruik en NOG langer kan werken!
kuch kuch mijn screamcam dus :P

zal blij zijn als ik mijn minolta z1 binne heb

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:11
Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 10:39:
Ik heb een Yakumo Mega-Image 57 digitale camara 5.0 mega pixels.
Als ik er 5 foto's mee gemaakt hebt dan zijn de 2 AA-batterijen al weer leeg.. :( dat lijkt mij niet echt normaal.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben :?
Ga anders eens naar een fotozaak :) Als je dit verhaal verteld willen ze je vast wel even (in de winkel) een paar MiMh batterijen lenen om te kijken of die ook zo snel leeg zijn. Als dat niet zo is --> direct kopen (+lader) :)

-

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13:29
vaak aan en uitzetten van je camera is ook dodelijk voor ieder type batterij/accu...
als je meerdere foto's wilt maken binnen zeg 10 minuten kan je beter je cam aanlaten staan.
Vaak vergeten mensen ook dat een LCD schermpje als het aanstaat (,natuurlijk in de hoogste helderheid en contast omdat je anders niets kan zien buiten...) ook een groot verbruiker is van energie

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-09-2025

swampy

Coconut + Swallow = ?

nachtnet schreef op 26 juli 2004 @ 13:28:
vaak aan en uitzetten van je camera is ook dodelijk voor ieder type batterij/accu...
als je meerdere foto's wilt maken binnen zeg 10 minuten kan je beter je cam aanlaten staan.
Vaak vergeten mensen ook dat een LCD schermpje als het aanstaat (,natuurlijk in de hoogste helderheid en contast omdat je anders niets kan zien buiten...) ook een groot verbruiker is van energie
Dat is waar, mijn camera heeft dan ook een Viewfinder setting waarin de LCD uitstaat en je dus door de Viewfinder ziet wat je fotografeert... dus als je zoomt dan zie je dat in de viewfinder..

het is alleen gaan DSLR dus ik ga ervan uit dat het nog steeds behoorlijk wat stroom kan zuipen!

There is no place like ::1

• epjwpsvk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik heb precies dezelfde digitale camera en heb hetzelfde probleem. Ik heb echter nog een ander probleem. Ik deed de batterijen erin die er standaard bijzaten 2x duracell ultra en deed de camera aan. Toen viel die zomaar weer uit. Elke keer hetzelfde met deze batterijen. Hoe kan men zoiets doen door er spul bij te leveren dat niet werkt. Nu gebruik ik oplaadbare batterijen 2x uniross 2300 mAh en doet die het tot nu toe wel.

AMD Athlon64 2800+, Asus K8V, 2x 512MB PC3200 DDR SDRAM (PMI), (2x Hitachi Deskstar 7K250 80GB (7200RPM, SATA, 8MB) Raid 0, Club3D GeForce FX5900 XT 128MB

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga maar eens goeie oplaadbare baterijen kopen. ;)

Verwijderd

Hadden wij eerst ook met 1800mAh nu zwaardere erin gestopt en gaat als een trein :).
Pagina: 1