Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jermaine
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20-11 13:49
Hello, weer een zeur postje van mij hier :). Zojuist heb ik eindelijk m'n Jabra BT headsetje (BT200) aan de praat gekregen. Nu het volgende probleem; telefoneren via het headsetje gaat wel, maar m'n muziek die ik via Windows Media Player afspeel juist niet, en daar heb ik 'm eigenlijk voor gekocht :(. Ligt het aan de ROM versie (1.60.00WWE) of moet ik het gewoon met een ander audioprogrammaatje afspelen?

Alvast bedankt :Y)...

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 16:54
Dat gaat ook helemaal niet...

Je Data-spraak verkeer gaat via een hele andere connectie, je kunt dus je BT headsetje niet gebruiken om muziek te luisteren.

Tenzij je ergens in de wacht staat natuurlijk. :*)

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Jermaine
Hmm lekker dan, dan heeft die Sjaak Trekhaak van de T for Teleprut me mooi verkeerd ingelicht...
Je kan met je normale (wired) headsetje gewoon via Windows Media of Winampaq (Winamp voor PDA'tjes O+) luisteren? Dan kan 't ook via je Jabraatje!
:/

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Volgens mij kan het ook niet met je headsetje, of wel?
Winampaq (Winamp voor PDA'tjes )
Een MP3 speler met een winamp skin en een winamp-naam. :{

[ Voor 51% gewijzigd door Stereotomy op 26-07-2004 20:26 ]

Alors.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-11 07:45
Jermaine schreef op 26 juli 2004 @ 20:15:
Hmm lekker dan, dan heeft die Sjaak Trekhaak van de T for Teleprut me mooi verkeerd ingelicht...

[...]

:/
In dat geval moet je gewoon terug gaan en je geld terug eisen :)

• Jermaine
Ga ik ook zeker doen. Nu komt er alleen misschien een domme vraag; gaat er in de toekomst wel een betere versie van Bluetooth komen? Die verkoper van dat setje vroeg me nl. ook of ik wel Bluetooth 1.1 had. Het was voor mij eigenlijk de normaalste zaak van de wereld dat 't kon, maar nee dus :'(...

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-11 16:54
Mocht de verkoper gaan roepen dat het wel kan:

Je hebt met je Bluetooth 1.1 maar een maximale datarate van 2 Mbits per seconde.
Let wel, maximaal. Dit fluctueerd te erg om een goed signaal te krijgen voor je MP3.

Daarbij is het een radiofrequentie die erg stoort, daar komt in de toekomst betere software voor, maar die is er alleen nog maar in een soort undeground beta versie.
Een kennis van mij heeft die geprobeerd, maar dat was niet om aan te horen qua kwaliteit.

Daarbij is de speaker in je Jabra ontwikkeld voor spraakverkeer, en heeft lang niet de kwaliteit van een setje oordopjes.

De nieuwe versie van bluetooth, 1.2 is trouwens al uit, is bijvoorbeeld in de nieuwe iPaq serie ingebouwd.

Succes!

[ Voor 9% gewijzigd door A-Tray op 27-07-2004 09:34 ]

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

• Jermaine
Thanks voor je info, ben benieuwd wat 't later wordt :).

En wbt het Jabra setje; hij heeft een nieuw en tevreden baasje gevonden, namelijk een collega. :Y)

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 17:55

Wiebbe

<none />

euhm,

het kan wel hoor :P

kijk hier maar eens:

http://www.pocketpc-club.nl/content.php?id=985

alhoewel dit voor een ipaq is, is het een instellingen op het |Pocket pc 2003 systeem.

dus ik zou het nog ff testen ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Jermaine
Dat kan ik al standaard instellen op m'n PPC, de herrie blijft komen uit de telefoon, niet uit de speaker ;(
Pagina: 1