Ik heb hier 2 Proliant 2500 servers staan. 1 met Hot Swappable schijven en 1 zonder. Ik wil nu van 2 1 goede werkende machine maken. Het geheugen en de schijven heb ik al omgezet in de andere dus dat werkt goed. Nu zit ik alleen met de processoren. Ik heb er 3, alleen ze zijn niet alle 3 hetzelfde. De server werkt nu met 2 Pentium Pro 200 MHz processoren van verschillende steppings. Ik heb de volgende processoren:
1 - Intel Pentium Pro 200 MHz (Stepping 0619h) 256 kb L2 cache
2 - Intel Pentium Pro 200 MHz (Stepping 0617h) 256 kb L2 cache
3 - Intel Pentium Pro 200 MHz (Stepping 0617h) 512 kb L2 cache
De server draait nu op processor 1 & 2. Op de server is Windows 2000 Server geinstalleerd en deze werkt nu met de 2 processoren. In het eventlog staat alleen een melding dat de stepping verschilt. Nu heb ik sinds dit weekend een 3e Pro processor met dezelfde stepping, alleen een grotere cache. Ik heb na zoeken gevonden dat het het beste is 2 exact dezelfde processoren te gebruiken, alleen deze heb ik dus niet
Wat is nu het beste, processor 1 & 2 er in laten zitten? (het werkt, op melding eventlog na) of processor 1 & 3 er in zetten, zodat alleen de cache grootte verschilt?
Indien van toepassing: De server moet opnieuw geinstalleerd worden ivm RAID 1 > RAID 5.
Even gezocht maar niet echt een duidelijk antwoord gevonden in:
http://support.intel.com/support/processors/sb/CS-007878.htm
Dual p pro 1proc. teveel volt?
dual processor...'gelijkwaardige porcs'???
Dual PPro 200MHz
Indien noodzakelijk wil ik wel even een AIDA report posten met de rest van de specs van de processoren.
1 - Intel Pentium Pro 200 MHz (Stepping 0619h) 256 kb L2 cache
2 - Intel Pentium Pro 200 MHz (Stepping 0617h) 256 kb L2 cache
3 - Intel Pentium Pro 200 MHz (Stepping 0617h) 512 kb L2 cache
De server draait nu op processor 1 & 2. Op de server is Windows 2000 Server geinstalleerd en deze werkt nu met de 2 processoren. In het eventlog staat alleen een melding dat de stepping verschilt. Nu heb ik sinds dit weekend een 3e Pro processor met dezelfde stepping, alleen een grotere cache. Ik heb na zoeken gevonden dat het het beste is 2 exact dezelfde processoren te gebruiken, alleen deze heb ik dus niet
Wat is nu het beste, processor 1 & 2 er in laten zitten? (het werkt, op melding eventlog na) of processor 1 & 3 er in zetten, zodat alleen de cache grootte verschilt?
Indien van toepassing: De server moet opnieuw geinstalleerd worden ivm RAID 1 > RAID 5.
Even gezocht maar niet echt een duidelijk antwoord gevonden in:
http://support.intel.com/support/processors/sb/CS-007878.htm
Dual p pro 1proc. teveel volt?
dual processor...'gelijkwaardige porcs'???
Dual PPro 200MHz
Indien noodzakelijk wil ik wel even een AIDA report posten met de rest van de specs van de processoren.
Whoop!