Ik heb een raar probleem met mijn GeForce 4 Ti 4200 128 MB van Asus. Periodiek lijkt het wel of mijn videokaart een paar tiende seconde pauzeert, waardoor het spel erg hakkelijk overkomt.
Maakt niet uit welk spel(Heb Quake III: Arena, UT2004 en Mashed Demo geprobeerd), hij blijft hakkelen. Het spelverloop is: vloeiend --> hakkel --> vloeiend --> hakkel enz.
De specs van de PC waarin deze videokaart zit:
- Athlon64 3200+ 1 MB L2
- MSI K8T NEO-FIS2R
- 512 MB Ram
- 160 GB 7,200 rpm Maxtor SATA HD
De hardeschijf ratelt absoluut niet tijdens het spelen, verder merk ik ook niks vreemds tijdens het spelen(m.u.v. het hakkelen natuurlijk
)
Ik gebruik de nieuwste drivers(20 juli) en heb Interferentie-instellingen, Anisotropisch filtreren en Verticale synchronisatie uit staan, de Systeemprestaties staan op hoge snelheid(Heb ook geprobeerd deze op kwaliteit te zetten, en de overige 3 opties stonden eerst ook aan).
Kan iemand mij wellicht vertellen waar dit aan zou kunnen liggen?
Maakt niet uit welk spel(Heb Quake III: Arena, UT2004 en Mashed Demo geprobeerd), hij blijft hakkelen. Het spelverloop is: vloeiend --> hakkel --> vloeiend --> hakkel enz.
De specs van de PC waarin deze videokaart zit:
- Athlon64 3200+ 1 MB L2
- MSI K8T NEO-FIS2R
- 512 MB Ram
- 160 GB 7,200 rpm Maxtor SATA HD
De hardeschijf ratelt absoluut niet tijdens het spelen, verder merk ik ook niks vreemds tijdens het spelen(m.u.v. het hakkelen natuurlijk
Ik gebruik de nieuwste drivers(20 juli) en heb Interferentie-instellingen, Anisotropisch filtreren en Verticale synchronisatie uit staan, de Systeemprestaties staan op hoge snelheid(Heb ook geprobeerd deze op kwaliteit te zetten, en de overige 3 opties stonden eerst ook aan).
Kan iemand mij wellicht vertellen waar dit aan zou kunnen liggen?