Honda viertakt, often imitated, never duplicated!
nee niet echt... zal ik is doen...
Nou.. daaar klopt dus geen hol van he 
Alle 3 de iso's hebben een andere md5 als op linuxiso.org staat...
wat nu ?
Ik heb gedwonload met Download accelerator van 3 verschillenden mirrors.
waar een hoe zal ik hem downloaden ?
Alle 3 de iso's hebben een andere md5 als op linuxiso.org staat...
wat nu ?
Ik heb gedwonload met Download accelerator van 3 verschillenden mirrors.
waar een hoe zal ik hem downloaden ?
Het beste kan je geen downloadaccelerator gebruiken, als die namelijk niet nauwkeurig genoeg werkt ben je de MD5 pineut 
Kies een snelle Nederlandse mirror of bestel een cd bij www.kooplinux.nl waar je de 4 cd's voor 12 euri krijgt.
Kies een snelle Nederlandse mirror of bestel een cd bij www.kooplinux.nl waar je de 4 cd's voor 12 euri krijgt.
ftp://ftp.nl.uu.net/pub/l...x/official/10.0/iso/i586/ <-- dit is de link.
[ Voor 24% gewijzigd door tdn135 op 26-07-2004 10:25 ]
De md5 van cd1.iso is nu goed, nu ff branden en testen of de installatie goed gaat..
Download accellerators zijn een bekende oorzaak van dit soort ellende.
Vraag me niet hoe het komt, maar deze dingen schijnen er een handje van te hebben om ISO's te slopen (uiteraard gebeurt dat niet alleen bij Linux ISO's - bij films e.d. merk je er alleen waarschijnlijk minder van omdat een paar kapotte frames i.h.a. niet de hele film slopen).
Dit topic kan nu dan wel dicht, aangezien dit probleem+de oorzaak al veel vaker in topics voorbij zijn gekomen
By the way, er staat een edit-knop naast je eigen posts die je kunt gebruiken in plaats van meerdere keren kort na elkaar te posten.
Vraag me niet hoe het komt, maar deze dingen schijnen er een handje van te hebben om ISO's te slopen (uiteraard gebeurt dat niet alleen bij Linux ISO's - bij films e.d. merk je er alleen waarschijnlijk minder van omdat een paar kapotte frames i.h.a. niet de hele film slopen).
Dit topic kan nu dan wel dicht, aangezien dit probleem+de oorzaak al veel vaker in topics voorbij zijn gekomen
By the way, er staat een edit-knop naast je eigen posts die je kunt gebruiken in plaats van meerdere keren kort na elkaar te posten.
offtopic:
Heel erg offtopic, maar het meervoud van "euro" is "euro's".
Heel erg offtopic, maar het meervoud van "euro" is "euro's".
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()