Aerogate II geeft geen temp

Pagina: 1
Acties:

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Hoi, ik ben net nieuw dus hallo! :)

ik heb nu al een tijdje een Aerogate II en hij geeft geen temp aan :(

Ik heb alles goed aangesloten...

Ik heb de cpu niet aangesloten!...

ik weet niet als dit invloed heeft...

Heeft iemand hier een oplossing?

Alvast bedankr

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
iemand?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Welke temperaturen worden er niet aangegeven? En wat heb je al geprobeerd om het zlfl op te lossen.

Het is de bedoeling dat je zo veel mogelijk informatie geeft in je openingspost, en dat ontbreekt hier nogal zegmaar :)

Neem anders Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) ook nog even goed door, dan weet je bijvoorbeeld dat kicken binnen 24h ook niet de bedoeling is.

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Pollewob schreef op 26 juli 2004 @ 18:29:
Welke temperaturen worden er niet aangegeven? En wat heb je al geprobeerd om het zlfl op te lossen.

Het is de bedoeling dat je zo veel mogelijk informatie geeft in je openingspost, en dat ontbreekt hier nogal zegmaar :)

Neem anders Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) ook nog even goed door, dan weet je bijvoorbeeld dat kicken binnen 24h ook niet de bedoeling is.
Nou bij de earogate II heb je dus links een temperatuur staan, maar bij mij staat er "off"
ik heb al een reset met de earogate geprobeert, maar hij werkt niet...
Ik heb nu mijn case fan aangesloten op de cpu, en hij geeft nog geen temperatuur weer

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

kecin schreef op 26 juli 2004 @ 20:41:
[...]

Nou bij de earogate II heb je dus links een temperatuur staan, maar bij mij staat er "off"
ik heb al een reset met de earogate geprobeert, maar hij werkt niet...
Ik heb nu mijn case fan aangesloten op de cpu, en hij geeft nog geen temperatuur weer
Heb je die temp sensoren wel (goed) aangesloten. Probeer ze eens te verwisselen onderling.

Fotogear: Canon EOS RP | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Morphine
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-05 10:15
bij een vriend van mij deed de aerogate 2 heel erg raar.. kwam uiteindelijk door een gare voeding (300watt b-merk)

vertel is wat meer over je config van je pc?
heb je de kabels al omgeprobeerd te draaien?
etc.....etc.......etc......
Pagina: 1