Toon posts:

xvid probleem (crashed, loopt vast)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey allemaal,

ik heb een probleem met het afspelen van xvid.
tijdens het opstarten van een xvid filmke (outerlimits)
krijg ik juist een paar sec beeld en geluid, daarna begint het beeld te stotteren
en loopt de film vast. als ik dan de film verder zet speelt de film af zonder geluid,
een paar sec tegen het einde van de film werkt het geluid weer

ik heb al kei veel topic over dit onderwerp afgelopen en geprobeerd, maar toch helpt het niet

wie kan me helpen?

ik heb die ffshow codec, ac3 , ogc, en laatste xvid build
heb ook nemo pack geprobeerd en ace mega codec pack, tsunami codec en filter pack

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
om een slotje te voorkomen, het is toch wel een dvd-rip van je eigen dvd hé ;).

Voor zover ik ervaren heb, draait 99,9% van alle xvid onder media player classic (zonder verdere codecs). Maar dat is mijn ervaring :D

Game: i5-14600K, 32GB DDR5-6000, RTX 5070 Ti; Laptop: MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512; Server: R9-7950X, 96GB DDR5-5600; Woonkamer: Mac Mini M4 16/256

• n1ck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:04
Installeer eens K-lite codec pack ... dies echt geweldig goed, alles draait ermee, en Media Player Classic zit ingebouwd 8)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb kazaalite codec pack al geprobeerd die werkte ook niet goed

en ja legaal xvid rip, van de best of outerlimits series
xvid is het enige waar ik problemen mee heb, ik heb ook een paar legale xvid filmkes vant net gehaald, daar had ik ook problemen mee

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Het lijkt erop dat je bijna alle codecs al uitgeprobeerd hebt. Heb je nu niet téveel codecs geinstalleerd, waardoor ze door elkaar gaan lopen? :p

Welk programma gebruik je trouwens om je films/xvidjes mee af te spelen? Op deze site vindt je imo een goed alternatief dan Windows Media Player.

Ik ben zelf geen liefhebber van codec-pakketjes, maar als het echt niet helpt, verwijder al je codecs eens en probeer dit :).

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Verwijderd

Topicstarter
ik heb niet te veel codec's geinstlleerd, ik heb altijd voor de instal alles verwijders eerst de uninstal daarna de overgebleven codecen die je kan vinden in configuratie scherm
Pagina: 1