[Win2k3] Problemen met Motherbord Monitor

Pagina: 1
Acties:

• NBK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-04 10:49

NBK

Weercam-Avatar

Topicstarter
Ik heb hier thuis windows 2003 enterprice server draaien en nu was ik met MBM5 bezig om remote de temperaturen een beetje in de gaten te kunnen houden.

Het uitlezen van de temperatuur van de CPU en case gaat goed. Alleen het uitlezen van de voltages wil niet lukken. Hij geeft constand 0V aan op alle lijnen. Ook het uitlezen van de SMART data en temperatuur van de HDD's lukt niet.

Officieel ondersteunt MBM gewoon Win2k3 maar ik heb het vermoeden dat er daarvoor dus een extra service moet worden geinstaleerd of gestart. Ik heb echter geen idee welke. Met zoeken op Google kom ik niks verder en op de site van MBM kon ik ook niets vinden.

Ik heb al de laatste versie van MBM en heb tijdens het installeren het juiste moederbord uit de lijst gekozen.

Ook met smartfan lukt het trouwens niet om de smart data van me hdd's uit te lezen. Terwijl het op hetzelfde systeem maar dan met win2k wel lukte. Van voltages weet ik niet meer of dat wel lukte.

Weet hier iemand wat ik moet doen?

PC's; Home; Met 8619 units als 72e geëindigd bij DPC @ SETI-classic

• thebrothers
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07-2025
Bij mij doet i het ook niks.
Misschien dat er geen sensors opzitten 8)7 iemand enig idee of je er ook sensors op kan zetten? misschien domme vraag maar ben ook een complete noob hierin ;)
Het is trouwens een pentium 3 Hewlett Packard vectra. Moederbord is een intel 82801

Bij voorbaat dank