Toon posts:

Vroegtijdig opzeggen abbonnement

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds december 2003 een 2-jarig €30 freen orange abbonnement.
Nu krijg ik binnenkort een telefoon van mn werk, hierdoor wordt mijn orange abbonnement overbodig.

Nu komt mijn vraag...zijn er mensen met ervaring mbt vroegtijdig opzeggen van een abbonnement?

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-02 15:37

Nik

Ja ervaring zat. Nog nooit onderuit gekomen. Wel bij Debitel, daar hebben ze me een maand te vroeg af willen sluiten, omdat ik al 2 jaar klant was, en mijn ouders ook, dus hebben ze me een maand "vrij gegeven". Moest wel 5 euro betalen daarvoor.

Als jij het dus al voor elkaar krijgt je abo op te zeggen, zal er wel een flinke "boete" tegenover staan. Gewoon even bellen, weet je meteen waar je aan toe bent!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Dan heb je simpelweg pech; je hebt getekend voor twee jaar en daar kom je, onder normale omstandigheden, niet onderuit.

Jammer dat je [rml][ Orange] Nieuwe tarieven?[/rml] en [rml][ Orange] Nieuwe tarieven- deel 2[/rml] hebt gemist. Misschien dat je nog iets aan Rechtvaardig opzeggen Orange? hebt, maar ik geef je errug weinig kans.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb per 7 juni allebei mijn orange free abonnementen opgezegd naar aanleiding van de tariefswijziging. Nu bel ik dus de resterende minuten als prepaid op :) Het ziet er naar uit voor jou dat je te laat bent :(

Verwijderd

Je bent te laat, dat word dus afkopen :(

• Stephane
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-02 10:35

Stephane

Behhhhh

Natuurlijk kun je vroegtijdig opzeggen bij Orange !!! In jouw geval zal dat neerkomen op een bedrag van 510 euro !

Vergeet gewoon niet dat Orange ongeveer 400 a 500 euro in JOUW toestel heeft geinvesteerd. Dan zou het toch van de zotte zijn dat je onder normale omstandigheden naar een paar maanden kunt zeggen "bekijk het maar, ik stop er mee"

Bovendien kun je je tegoed gewoon opsparen en desnoods in het buitenland opmaken of iets dergelijks.

Afkopen kun je gewoon schudden !

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ff wat anders: mag je met het nieuwe toestel van je baas privé bellen zonder dat ze daar moeilijk over doen?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Zoals gezegd, niet mogelijk, behalve als ze bepaalde zaken in het contract gaan wijzigen. In sommige gevallen kun je er dan onderuit komen. Maar helaas doen ze dat niet vaak, of zo dat je er nog niks mee kan :p

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:00

Korakal

Up up up!

Dit staat allemaal in je contract icm de geldende Algemene Voorwaarden.
Evt kun je de klantenservice bellen, die kunnen jou dat ook vertellen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.