Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg.
Ik pas je titel even aan; wat had je zelf al geprobeerd en gevonden over dit probleem? 
[MSN] aantal E-mail berichten? > [MSN Messenger] Geeft nieuwe mailberichten niet weer *
[MSN] aantal E-mail berichten? > [MSN Messenger] Geeft nieuwe mailberichten niet weer *
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Verwijderd
Heb je de instelling tussen deze twee e-mail adressen al met elkaar vergeleken en als er verschillen waren welke zijn dit dan?koekjah schreef op 25 juli 2004 @ 23:28:
[...]
Het gekke is dat als ik op een ander mail-adres ga, dat mijn MSN het dan WEL aangeeft..
Weet iemand of er ergens een (verborgen) optie zit ofzo? want ik kan het echt nergens vinden
Het kan ook zijn dat je bepaalde componenten nog niet hebt gedownload. De versie van Windows XP heeft niet altijd de mogelijkheid om je mails te controleren al standaard erbij zitten. Dit gedeelte kan je extra downloaden. Hierna werkt dit gedeelte ook perfect.
Foto afdrukken prijsvergelijk -> http://www.fotovergelijk.nl
Er zijn geen verschillen tussen de 2 e-mails ( daarom denk ik misschien ook wel aan een verborgen optie ofzo?? ) en die patch van WIN XP.. waar kan ik die downloaden? maar die heb ik volgesmij al, want bij mijn ander mail adres werkt het allemaal wel
Is je ene account een hotmail account en je andere van een andere provider? anders moet je MSN Plus! installeren om dat pop account te kunnen bekijken.
Nope.. beide hotmail
Dit heb ik ook wel eens, maar dat ligt in mijn geval niet zozeer aan de verschillende e-mail adressen alswel aan het feit dat MSN gedurende enige tijd niet gebruikt wordt.
Als het bij mij namelijk voorkomt, dan is het altijd zo dat MSN zeg pak 'm beet zo'n 10 uur gedraaid heeft, zonder dat er iemand bij is geweest. Als ik daarna een e-mail bericht ontvang, dan kan het zijn dat MSN dit niet aangeeft. Ook heb ik het wel eens als mijn UTP kabel er even uit geweest is. Dan kan ik wel (uiteraard na het inpluggen van de UTP
) verder chatten, maar het nieuwe e-mail aantal wordt foutief weergegeven.
Is het bij jou altijd zo, bij dat adres of soms. En als je voor de eerste keer met dat adres aanlogt, gaat het dan wel goed?
BTW: Je hebt het niet toevallig over je e-mails in je junkfolder hè?
Want die worden niet weergegeven in je MSN namelijk
Als het bij mij namelijk voorkomt, dan is het altijd zo dat MSN zeg pak 'm beet zo'n 10 uur gedraaid heeft, zonder dat er iemand bij is geweest. Als ik daarna een e-mail bericht ontvang, dan kan het zijn dat MSN dit niet aangeeft. Ook heb ik het wel eens als mijn UTP kabel er even uit geweest is. Dan kan ik wel (uiteraard na het inpluggen van de UTP
Is het bij jou altijd zo, bij dat adres of soms. En als je voor de eerste keer met dat adres aanlogt, gaat het dan wel goed?
BTW: Je hebt het niet toevallig over je e-mails in je junkfolder hè?
Nee is niet me junkfolder
.. euhm het is altijd zo.. ook als ik me net aanmeld zie ik het niet
Verwijderd
ik had dat ook, maar bij mij was het afgelopen na die winXP patch... misschien een idee om die (nog) een keer te installeren????
Pagina: 1