Paswoord kwijt op frontpage

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:11
Ik kan al enige tijd niet meer inloggen op Tweakers.net Ik dacht altijd dat ik dezelfde paswoord had als hier, maar dat lijkt niet zo te zijn.

Mijn e-mail adres lijkt ook anders dan ik altijd dacht (dat heb je als je nooit uitlogt), dus de ‘password mailer’ lukt niet.

Is het mogelijk om mijn paswoord te mailen naar het e-mail adres dat hier bekend is? Mijn login naam is hetzelfde als hier.

Alvast bedankt.

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Aangenomen dat je op de Frontpage dezelfde gebruikersnaam hebt als hier: je bent blijkbaar door een collega voor twee weken geband, naar aanleiding van meerdere waarschuwingen in verband met de Shop Survey. Normaal gesproken heb je daar mail over gehad. Vandaag zijn de twee weken om en kan je om heropening van je account vragen. Ik neem aan dat je dit wil :) ?

• honey
Het is mij volkomen onduidelijk waarom ik geband zou zijn :? Meerdere waarschuwingen heb ik ook nooit gehad, over het algemeen ben ik heel braaf! Erg vaag! Waarschijnlijk toch een foutje bij jullie geweest.

Maar goed, kunnen jullie mijn account weer openen en eventueel mijn passwoord mailen?

Alvast bedankt!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-03 19:54
Als je dan eerst even aan kunt geven welk account op de FP nu exact van jou is.

[edit]
dit lijkt jouw account te zijn.
Overigens bannen wij geen mensen zonder goede reden, dus het is zeker geen foutje geweest. Je hebt hierover ook een mailtje ontvangen op je hotmail account.

[ Voor 64% gewijzigd door Crash op 26-07-2004 12:48 ]

• honey
Alsof jullie nooit fouten maken. ;)

Mijn hotmail account is al heel lang niet meer geldig, helaas nooit veranderd hier, stond ook altijd ingelogd Mijn fout en mijn verontschuldigingen.

Over het bannen, ik heb enkele weken geleden een opmerking geplaatst waarin ik mijn twijfels uitsprak over de beoordelingen. Het betroffen extreme verschillen in de beoordeling en ik kreeg het vermoeden dat er oneerlijke beoordelingen tussen zaten. Blijkbaar een ‘verboden’opmerking. Om mij voor zoiets en zonder waarschuwingen twee weken te bannen is zeer overtrokken en lijkt mij toch op een vergissing te berusten. Anders mogen jullie wel eens zijn/haar moderating skills kritisch bekijken. Ik neem aan dat jullie alle berichten loggen, dus bekijk het nog maar eens. Overigens heb ik er niet veel van gemerkt en reken het jullie ook niet aan. :)

Zouden jullie mijn paswoord naar mijn GoT e-mail adres kunnen mailen als het nog niet gebeurd is?

Alvast bedankt voor de moeite.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-03 19:54
Ho, ho en nog eens ho!
De aanname die je nu doet is ongegrond en onterecht. Dit is ook een onderwerp wat je zeker niet hier hoort te bespreken, maar met de persoon die je account geblokkeerd heeft. (Longbeard, @tweakers.net erachter zetten voor zijn mailadres ;))

Wat betreft je account op de FP: ik zal daarvan het emailadres veranderen naar het adres wat hier op GoT in je profiel staat. En ik zal je daarna een mail toesturen met daarin de voorgaande mailtjes die naar je hotmail account toegestuurd zijn door mijn collega's, voor het geval je deze niet meer hebt. Daarna kan je contact op nemen met Longbeard, en met hem kun je een unban bespreken.

Check je mail dus zometeen :)

[edit]
gemaild op je xs4all account :)

[ Voor 4% gewijzigd door Crash op 26-07-2004 14:11 ]

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Nu je account weer werkzaam lijkt te zijn, kun je het overige per mail met Longbeard gaan afhandelen :) .
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.