Toon posts:

Probleem met Acronis True Image

Pagina: 1
Acties:
  • 63 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb acronis true image 7 en op de laptop werkt dat perfect op een HD te recoveren, maar op de PC met S-Ata Hd's wil de wizzard (wanneer je opstart) niet werken, de pc blijft hangen op het zwart scherm met het logo van acronis op, Loading, Please wait.

email naar acronis gestuurd om te vragen of het werkte met sata disks en ze zijden dat dat ondersteund werd.

iemand een idee?

• notsonewbie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-05-2025

notsonewbie

...---...---...---

Of dit je helpt weet ik niet, maar bij mij is het volgende, met een ouwe winME bak, 64 mb, 6 gig HDDje, cd-rom player maakte ik een image van drve C:, ging in 1 keer goed, en wel op een externe HDD.

Start ik nu op van CD èn MET de externe USB harddisk aangelsoten, alleen het neverending logo en knipperende cursor.

Sluit ik de externe HDD niet aan (daar staat de image op....) dan krijg ik in no time (nou ja, bijna een minuut) het acronis restore scherm.

Allen kom ik dan niet meer bij mijn op USB HDD staande image....

http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 16:51
Nou... na bijna een jaar zal het vast wel opgelost zijn, denk je niet? ;)

edit:
Toevallig PC Magazine abbo? Dat je ging zoeken op Acronis True Image?

[ Voor 37% gewijzigd door dreamscape op 06-07-2005 01:38 ]

Punctuality is the politeness of kings

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Bedankt voor de tip, maar deze user verblijft inmiddels niet meer op het forum.
Om te voorkomen dat men goedbedoeld gaat reageren op posts van ruim een jaar oud doe ik hem dicht :)

[ Voor 14% gewijzigd door blaataaps op 06-07-2005 01:42 ]

Dit topic is gesloten.